Sper să fie clar acum pentru toată lumea: Nu am lucrat niciodată direct sau indirect cu firma Bechtel. Nu cunosc pe nimeni de la această firmă, nu i-am întâlnit niciodată pe reprezentații ei. Pe fondul nemulțumirii opiniei publice legate de desfășurarea și eșecul proiectului Bechtel, numele meu a fost în mod abuziv asociat acestui proiect, cu care nu am avut niciodată vreo legătură directă sau indirectă. Este o evidentă manevră de discreditare politică prin care autorii materiali ai dezastrului din infrastructura transporturilor românești încearcă să compromită candidatura la Primăria Sectorului 1. Așa au făcut și în 2016. O campanie de denigrare inspirată din metodele feseniste ale anilor`90, a scris pe facebook europarlamentarul USR Clotilde Armand.
Armand se contrazice însă.
În 12 iunie 2016, Clotilde Armand, pe atunci candidata USB la Primăria Sectorului 1, mărturisea la Digi 24 că regretă contractul încheiat de statul român cu firma americană Bechtel la care a participat.
Precizarea venea în contexul în care FLUX 24 a dezvăluit, în campania electorală, că firma franceză pe care aceasta o conduce a încasat peste 200 de milioane de lei pentru supravegherea lucrărilor la Autostrada Transilvania, transmite Digi 24.
„Eu regret foarte mult acest contract cu Bechtel, noi ce am făcut este să verificăm că Bechtel face lucrări de calitate şi cantităţile sunt corecte. Regret acest contract, noi am apărat interesele românilor. După ce s-a reziliat contractul cu Bechtel erau multele de făcut. Erau 900 de contracte de chirii pentru organizarea şantierului. Era de făcut inventar pentru tot ce era acolo”, a spus Clotilde Armand la emisiunea „În faţa ta”.
Clotilde Armand a fost director al Egis România din septembrie 2013. Prin contract cu CNADNR, firma franceză a supervizat lucrările executate de Bechtel. Pentru serviciile sale, Egis a încasat peste 213 milioane de lei. Contractul său s-a derulat şi 15 luni după rezilierea înţelegerii dintre statul român şi Bechtel.