Lucrările la drumul expres care va ocoli orașul Giurgiu și va ajunge direct în vama cu Bulgaria se află într-un stadiu avansat.Drumul de legătură DN5 – Podul Prieteniei este un proiect de 5,72 km lungime și va avea 4 benzi cu parapet median.Realizarea drumului se bazează pe o tehnologie folosită în premieră în România: sistemul rigid alcătuit din beton, turnat automat cu finisoare speciale.Utilajele care lucrează la acest drum au fost aduse direct din Germania, pentru prima dată în România, afirmă pe Facebook deputata PNL de Giurgiu Gabriela Horga.
Cu ajutorul lor, se toarnă până la 1.300 de mc de beton pe zi.Pentru PNL, investițiile în infrastructură sunt o prioritate. Contractul pentru Drumul de Legătură DN 5 – Podul Prieteniei a fost semnat în noiembrie 2019, în prima lună a guvernării liberale. Ordinul de începere a lucrărilor a fost dat în octombrie 2020.Vom avea un drum modern care va asigura o conexiune rapidă cu Vama Giurgiu și Podul Prieteniei spre Ruse, mai spune Horga.