Home Economie Magistrala Nesimțirii care trece prin Drobeta Turnu Severin e mai proastă decât...

Magistrala Nesimțirii care trece prin Drobeta Turnu Severin e mai proastă decât în 1939

0

Între București și Timișoara trenurile fac 10 ore pe 533 km ceea ce este extrem de rău fiindcă trenurile din 1939 erau mai rapide. O modernizare serioasă nu a mai fost făcută de 25 de ani și probabil vor mai trece două – trei decenii până când trenurile vor reveni la timpii din 1996. O modernizare ”ca la carte” ar costa 4 miliarde de euro și ar fi mare nevoie de ea, fiindcă sunt destule porțiuni unde trenurile sunt limitate la 30 km/h și unde s-au petrecut multe accidente. Mai jos puteți citi despre istoria magistralei M900, despre vremurile când trenul era mai rapid ca mașina și despre prezentul extrem de lent, scrie Hotnews.

Mersul trenului Orient Express între Timișoara și București la 1900

Timișoara 5.15 – Băile Herculane (9.07 – 9.08) – Orșova (9.33 – 9.39) – Vârciorova frontieră (10.47 – 10.57) – Turnu Severin (11.17 -11.21) – Filiași 13.00 – 13.04) – Craiova (13.41 – 13.51) – Slatina (15.04 – 15.14) – Pitesci (16.51 – 16.57) – București (18.55).

Trebuie spus că erau cu 41 de km mai mult decât în prezent fiindcă se mergea prin Piatra Olt și Pitești, nu prin Roșiorii de Vede – Videle. Așadar, erau 250 km de la București la Craiova, și nu 209 km pe ruta mai scurtă. Erau în total 574 km între București și Timișoara, din care 190 km în Austro-Ungaria.

Ad

Exit mobile version