spot_img
marți, 23 decembrie, 2025
2.4 C
București

87% dintre consumatorii din Ungaria preferă să cumpere mărfuri maghiare

Potrivit datelor unui sondaj efectuat recent, 87% dintre consumatorii din Ungaria preferă să cumpere mărfuri maghiare, ceea ce reprezintă un lucru încurajator pentru afacerile din ţară, a transmis societatea de sondare a pieţei „Századvég”, către agenţia ungară de presă MTI.

Potrivit comunicatului, în rândul clienţilor maghiari, preferinţa pentru produsele autohtone este semnificativ mai mare atunci când este vorba de alimente, decât atunci când este vorba de alt tip de produse. Atunci când au fost întrebaţi de alimente, aproximativ 70% dintre respondenţi au spus că este important să aleagă un produs maghiar, în timp ce în cazul cărţilor, acest raport este de numai 39%, iar la obiecte de mobilier, cosmetice şi îmbrăcăminte, de a aprox. 28-30%.

În privinţa cumpărării de alimentele, preferinţa de a achiziţiona produse autohtone este legată probabil de prospeţime şi calitate, respectiv încurajarea sprijinirii economiei locale, în timp ce produsele din alte categorii au, de obicei, un ciclu de viaţă şi un lanţ de aprovizionare mai lung, se precizează în comunicat.

Hot this week

Topics

Mai mult

    Trump, decizie: Acest lucru nu s-a mai întâmplat niciodată în istoria de 101 ani a Serviciului Extern al SUA

    Administrația președintelui american Donald Trump recheamă din funcțiile lor...

    Povestea de dragoste a lui Mircea Cărtărescu cu Ion Iliescu și Petre Roman

    Ce scria poetul Mircea Cărtărescu in ianuarie 1990 despre...

    Doar 21% din companiile americane din România mai cred in afacerile lor

    Doar 21% dintre companiile americane mai evaluează situaţia ca...

    Vance spune că europenii sunt nemulțumiți de conducătorii lor

    Politicile economice și de migrație eronate ale țărilor europene...

    Mehedințiul face un pas important spre dezvoltarea turismului

    Astăzi a avut loc ședința de constituire a Organizației...

    Articole relationate

    Categorii populare