Grupul Hermes, producătorul genţilor Birkin, care se comercializează la un preţ de peste 10.000 de dolari bucata, a anunţat joi că urmează să majoreze preţurile cu 5% până la 10% în 2023, o majorare superioară celor adoptate în ultimii ani, în condiţiile în care vânzările grupului au înregistrat o creştere peste aşteptări în trimestrul al treilea, transmite Reuters conform Agerpres.
La fel ca şi rivalul LVMH, proprietarul mărcii Louis Vuitton, Hermes a dezminţit temerile că boom-ul înregistrat de industria de lux post pandemie ar putea să înceteze din cauza apropiatei recesiuni, în condiţiile în care cumpărătorii americani au profitat de întărirea dolarului în Europa iar piaţa din China şi-a revenit puternic.
„Probabil că vom majora preţurile cu 5% până la 10%”, a declarat joi vicepreşedintele financiar de la Hermes, Eric du Halgouet, adăugând că această majorare este cauzată de creşterea costurilor cu mâna de lucru şi fluctuaţiile valutare.
Hermes a majorat deja preţurile cu aproximativ 4% în acest an şi cu o medie de 1,5%-2% în anii anteriori.