Grupul Mol achiziţionează reţeaua de retail OMV din Slovenia, constând în 120 staţii de servicii, la valoarea de achiziţie de 301 milioane euro, tranzacţia fiind supusă aprobării autorităţii de concurenţă – a declarat marţi compania petrolieră agenţiei ungare de presă MTI.
Mol a convenit cu OMV să achiziţioneze 92,25% din OMV Slovenija, în care INA deţine deja un pachet
minoritar de 7,75%.
OMV Slovenija dispune de reţeaua de retail din ţară, care este
a doua ca mărime, având trei nume de marcă diferite. Împreună cu
INA, Grupul Mol va fi proprietar 100% al activelor care includ şi
operaţiunile wholesale ale companiei achiziţionate.
Mol are în prezent 53 de staţii de alimentare în Slovenia,
dintre care 48 sub numele de Mol Slovenia şi 5 cu marca INA, fiind
al treilea jucător pe piaţa de retail din această ţară.
Acordul se înscrie în strategia actualizată pe termen lung a
companiei, care pune un accent special pe dezvoltarea segmentului
Consumer Services – subliniază comunicatul.
Grupul Mol deţine 1941 staţii de servicii în 9 ţări, sub mai
multe mărci, 466 în Ungaria, 434 în Croaţia, 304 în Cehia, 254 în
Slovacia, 243 în România, 106 în Bosnia şi Herţegovina, 70 în
Serbia, 53 în Slovenia şi 11 în Muntenegru.
Grupul este lider de piaţă în Ungaria, Croaţia, Slovacia şi
Bosnia-Herţegovina, al doilea cel mai mare jucător pe piaţa din
Cehia şi al treilea pe piaţa din Slovenia, România şi Muntenegru.