Home Analize Unde cumpără rușii proprietăți imobiliare și de ce

Unde cumpără rușii proprietăți imobiliare și de ce

0

Din ianuarie până în iunie 2024, cele mai populare țări pentru achiziționarea de proprietăți imobiliare de la ruși au fost Franța, Indonezia, Emiratele Arabe Unite, Cipru și Spania. Acest lucru se datorează rentabilității ridicate a investiției și posibilității de a obține un permis de ședere.

Numărul de cereri de cumpărare de investiții imobiliare în primele trei țări a crescut de la 105-110 la peste 120 (+15% de la an la an), în ultimele două – de la 90-95 la peste 100 (+ 10%), raportează analiștii. Anna Larina, directorul departamentului imobiliar străin al NF Group, numește și ea direcții similare. Cea mai mare creștere a cererii din partea rușilor se observă în Emiratele Arabe Unite, Thailanda, Franța, Spania și Ungaria, clarifică ea.

Deținerea de proprietăți imobiliare în toate aceste țări oferă temeiuri legale pentru a obține permisiunea de a rămâne în țară, notează CEO-ul Ricci | Imobil rezidențial” Ekaterina Lomteva.

Consultanții intervievați de RBC atribuie creșterea cererii pentru achiziționarea de bunuri imobiliare diverșilor factori. De exemplu, în Spania, interesul crescut este asociat cu finalizarea viitoare a programului de permis de ședere, care îi încurajează pe ruși să încheie tranzacții mai rapid, explică Larina. În Franța, potențialii cumpărători sunt interesați să obțină un permis de ședere în cadrul programului „Pașaport-Talent”, explică ea (acest program a fost introdus pentru a atrage investitori, antreprenori și specialiști calificați în țară; se eliberează un permis de ședere – un permis de ședere -). timp de patru ani cu drept de prelungire). Mulți ruși iau în considerare achiziționarea de proprietăți imobiliare în zone cheie ale țării pentru investiții și rezidență, adaugă Lomteva. Parisul și împrejurimile sale sunt populare în mod tradițional printre ei, precum și apartamentele mici de pe Coasta de Azur din orașele cu infrastructură dezvoltată, își amintește ea.

Ad

Exit mobile version