Comisarul-șef Nicolae Baciu, un politişt din Argeş, aduce grave acuzaţii MI şi justiţiei din România. Fost șef al Serviciului de Arme și Explozivi din IPJ Argeș, a făcut pe 25 aprilie a.c. o sesizare explozivă către Parlament şi Guvern, în care spune cât se poate de clar: „Din 2002, documentez un mod de operare deosebit de periculos folosit de către o grupare de oportunişti din sistemul judiciar românesc, POLIŢIE-DIPI-PARCHET-JUSTIŢIE, prin care sunt îndepărtaţi adevăraţii profesionişti, pentru care deţin probe cu înscrisuri şi despre care doresc să vă informez, deoarece personajele implicate sunt chiar deţinătorii autorităţii statului de drept”, scrie Jurnalul de Argeş.
În structurile şi serviciile secrete din M.A.I. funcţionează una dintre cele mai mari caracatiţe infracţionale din România şi sunt în măsură, în cazul în care părerea mea contează, să vă fac o demonstraţie, pe probe, cu înscrisuri, într-o cauză la care lucrez, zi de zi, din anul 2002. Modul de operare prin care aceşti indivizi îşi controlează subordonaţii, prin care se impun în faţa profesioniştilor din M.A.I. este foarte bine ticluit, susţine comisarul.
Din 2002, documentez un mod de operare deosebit de periculos folosit de către o grupare de oportunişti din sistemul judiciar românesc, POLIŢIE-DIPI-PARCHET-JUSTIŢIE, prin care sunt îndepărtaţi adevăraţii profesionişti, pentru care deţin probe cu înscrisuri şi despre care doresc să vă informez, deoarece personajele implicate sunt chiar deţinătorii autorităţii statului de drept, afirmă Baciu.
Pericolul social al acţiunilor şi inacţiunilor infracţionale ale acestei grupări este dat de faptul că membrii grupării sunt deţinătorii funcţiilor în stat şi orice plângere împotriva acestora ajunge spre a fi verificată şi soluţionată tot de aceștia, ori de persoane din subordinea directă a autorilor abuzurilor, afirmă el.
Realitatea demonstrează că ROMÂNIA a fost jupuită, în viu, cu complicitatea celor investiţi şi plătiţi să păzească şi să apere drepturile, libertăţile, integritatea şi avuţia națională.Complicitatea unor personaje din structurile și serviciile secrete din M.A.I. a avut un rol esenţial în jupuirea ROMÂNIEI, afirmă comisarul.
INTEGRAL SESIZAREA COMISARULUI:
Subsemnatul, Baciu Nicolaie, CNP 1…xxx…, domiciliat în mun. Piteşti, str. ..xxx., jud Argeş, ofiţer de poliţie judiciară în cadrul I.P.J. Argeş, tlf. 07..xxx…, victimă a dosarelor secrete S/26017/2003, S/26014/2003 ale I.P.J. Argeş, victimă a dosarului secret de tip poliţie politică 0023036/2003 al MAI, a dosarului secret de tip poliţie politică 00371090/2003 al DGIPI, care au stat la baza Dispoziţiei 0770 din 17.02.2003 a şefului I.G.P.R., în prezent victimă a unei grupări de tip mafiot care a ticluit dosarul de tip poliţie politică al I.P.J. Argeş, folosind lucrători din I.P.J. Argeş, I.G.P.R., DIPI, SIPI Argeş şi O.R.N.I.S.S., dosar care a stat la baza dispoziţiei 2073 din 28.01.2014 a şefului I.P.J. Argeş şi a altor nenumărate acţiuni de tortură, batjocură profesională, abuz şi şantaj, exercitate împotriva subsemnatului, începând cu 23.01.2014, în temeiul Legii 571/2004, prin prezenta, vă semnalez şi vă aduc la cunoştinţă următoarele:
Ca ofiţer de poliţie judiciară şi victimă a unor acţiuni şi inacţiuni infracţionale, revin la sesizarea adresată dvs. din 02.12.2015 şi care a fost trimisă spre soluţionare, culmea, chiar la autorii abuzurilor (infracţiunilor), respectiv DIPI.
În sistemul judiciar şi în M.A.I. este necesară o reformă profundă şi făcută de profesionişti oneşti. Ticluirea dosarului informativ secret şi impunerea acestuia, inclusiv în instanţe, prin substituirea dosarului judiciar, reprezintă o armă cu efect dezastruos pentru sistemul judiciar şi statul de drept.
Realitatea demonstrează că ROMÂNIA a fost jupuită, în viu, cu complicitatea celor investiţi şi plătiţi să păzească şi să apere drepturile, libertăţile, integritatea şi avuţia națională.
Complicitatea unor personaje din structurile și serviciile secrete din M.A.I. a avut un rol esenţial în jupuirea ROMÂNIEI.
Profesioniştii din M.A.I. au fost izolaţi, marginalizaţi şi îndepărtaţi de oportunişti, care în schimbul unor funcţii şi grade, la care în condiţii normale nu puteau visa niciodată, au participat la jupuirea, în viu, a avutului neamului românesc.
Din 2002, documentez un mod de operare deosebit de periculos folosit de către o grupare de oportunişti din sistemul judiciar românesc, POLIŢIE-DIPI-PARCHET-JUSTIŢIE, prin care sunt îndepărtaţi adevăraţii profesionişti, pentru care deţin probe cu înscrisuri şi despre care doresc să vă informez, deoarece personajele implicate sunt chiar deţinătorii autorităţii statului de drept.
Pericolul social al acţiunilor şi inacţiunilor infracţionale ale acestei grupări este dat de faptul că membrii grupării sunt deţinătorii funcţiilor în stat şi orice plângere împotriva acestora ajunge spre a fi verificată şi soluţionată tot de aceștia, ori de persoane din subordinea directă a autorilor abuzurilor.
Legea 360/2002, privind statutul poliţistului, pe lângă lucrurile bune, a constituit şi o oportunitate de penetrare, organizare şi acaparare a M.A.I. de către grupări de tip mafiot, care în realitate au menţinut uzanţele de tip militar, ceea ce a permis cu uşurinţă să se impună şi să aibă controlul asupra oricărui poliţist.
Legea 182/2002 privind informaţiile clasificate, HG 585/2002, ORDINUL 353/2002 al M.A.I, ORDINUL 389/2003 al M.A.I şi alte dispoziţii privind informaţiile clasificate şi de personal au fost speculate, în sensul că au fost ticluite, emise, ordine interne secrete, cu prevederi care să permită controlul de castă al oricărui lucrător din sistemul judiciar şi în mod special al profesioniştilor onești din structurile şi serviciile de informaţii ale M.A.I.
A. CONSTITUIREA GRUPĂRILOR DE ASASINI INFORMATIVI
– numirea la conducerea unei structuri şi a unui serviciu secret de informaţii în M.A.I., a reprezentat pofta şi dorinţa grupării politice aflate la guvernare.
– orice promovare în funcţii de conducere este precedată de propuneri, verificări şi discuţii dirijate ale factorilor de conducere din structurile şi serviciile secrete ale M.A.I., la sugestia susţinerii politice.
– una dintre condiţiile esenţiale de promovare dintr-o funcţie de execuţie într-o funcţie de conducere în M.A.I. este dorinţa şi interesul de a se promova o anumită persoană prin care să se aibă controlul segmetului de activitate al structurii respective.
– obţinerea avizului de acces la informaţii clasificate constituie un filtru şi o pârghie de control a oricărui funcţionar cu funcţie de comandă.
– în unităţile M.A.I, verificările în vederea obţinerii şi retragerii avizului de acces la informaţii clasificate este atributul Structurilor de securitate din M.A.I., a serviciilor secrete DIPI şi Serviciilor Teritoriale din subordinea acestora, precum şi ORNISS.
– structurile de securitate au fost populate cu indivizi toxici, care reprezintă un echivalent al locţiitorului politic de altădată şi care, la comandă, pot fi activate şi au drept de decizie, nemotivată, în orice situaţie”.
„ORNISS este implicat la comandă în eliminarea celor incomozi”
„B. MODUL DE OPERARE AL GRUPĂRILOR DE ASASINI INFORMATIVI
Obţinerea avizelor şi retragerea acestora, privind accesul la informaţii clasificate se face conform unor proceduri stabilite prin dispoziţii legale.
ORNISS, un oficiu care pe lângă părţile bune pentru care a fost creat, este folosit şi pentru părțile obscure, în sensul că este implicat, la comandă, în situaţii punctuale cu scopul eliminării celor incomozi şi blocării dreptului la apărare al victimei.
Dispoziţiile legale au fost speculate prin anexele 15, 16, 17 din HG/585/2002, în sensul că pe formularul tipizat ,,DECLARAŢIE” a apărut, fără o susţinere legală punctuală în textul de lege, fraza ,,Sunt de acord ca neacordarea avizului de securitate să nu-mi fie motivată”.
Prin această adăugire, ilegală, în declaraţie, s-a creat posibilitatea ca orice lucrător din sistemul judiciar (M.A.I-PARCHET-JUSTIŢIE) să poată fi stopat din desăvârşirea profesională fără a i se oferi niciun fel de explicaţie.
Mai mult decât atât, verificările efectuate şi lipsa de explicaţii oferă posibilitatea, în funcţie de interese, a unui control dirijat (şantaj pe baza unui material compromiţător), al oricărui lucrător verificat.
În M.A.I. au fost speculate aceste verificări prevăzute de lege, în sensul că a fost ticluit un mod de operare bazat pe o legendă şi o combinaţie informativ-operativă, care constă în crearea unor imprejurări care să permită ticluirea unui aşa-zis incident de securitate, pe baza căruia să se treacă la iniţierea şi ticluirea unui dosar informativ secret, prin care se trece, lejer, la asasinarea profesională a oricărui lucrător incomod.
C. PERSOANE DIN STRUCTURI ŞI SERVICII SECRETE IMPLICATE ÎN REALIZAREA ASASINATULUI PROFESIONAL
– conducătorul unităţii din care face parte angajatul.
– structura de securitate
– corpul de control al structurii profesionale
– structura de management şi personal a instituţiei
– structura juridică a instituţiei
– structura de control intern a instituţiei
– structura serviciilor secrete DIPI
– ORNISS
D. CONIVENŢA CU PARCHETELE ŞI JUSTIŢIA
Iniţiatorii şi susţinătorii dosarului informativ secret, prin care se substituie dosarul judiciar şi prin care se realizează asasinarea profesională a victimei, au corespondenţi în parchete şi justiţie, ceea ce face ca orice sesizare sau contestaţie să ajungă la corespondenţii lor, iar rezultatul este previzibil, în sensul că totul se muşamalizează, prin obţinerea unei soluţii favorabile.
Este imposibil de învins această conivenţă infracţională în justiţie, când toate instituţiile statului participă la această construcţie şi victima nu are nicio posibilitate de apărare.
„În calitate de ofiţer de poliţie judiciară şi victimă a acestui mod de operare, folosit de o grupare infracţională, de tip mafiot, din I.P.J. Argeş, sunt în măsură să mă pun la dispoziţie, să demonstrez şi să probez, cu înscrisuri, că I.P.J Argeş este condus de o grupare de asasini profesionali, care sunt susţinuţi de SIPI Argeş, DIPI, IGPR, MAI, ORNISS, precum şi de procurori şi judecători de la toate nivelurile sistemului judiciar şi de toate rangurile.
P.S. În structurile şi serviciile secrete din M.A.I. funcţionează una dintre cele mai mari caracatiţe infracţionale din România şi sunt în măsură, în cazul în care părerea mea contează, să vă fac o demonstraţie, pe probe, cu înscrisuri, într-o cauză la care lucrez, zi de zi, din anul 2002. Modul de operare prin care aceşti indivizi îşi controlează subordonaţii, prin care se impun în faţa profesioniştilor din M.A.I. este foarte bine ticluit. Vă pot demonstra şi proba că verificarea cu obiectivitate a cazului ofiţerului Baciu, oferă posibilitatea, legală, de a devoala şi proba, un mod de operare folosit de structurile şi serviciile secrete din M.A.I. prin care ani de zile profesioniştii au fost umiliţi, batjocoriţi, terfeliţi, torturaţi psihic, eliminaţi etc.
Această caracatiţă cu instincte criminale, prin abuz de putere, nu o dată a urmărit, prin metode de tortură permanentă, îmbolnăvirea şi eliminarea fizică a poliţiştilor, gen Baciu, considerându-i pericole pentru interesele LOR.
Ştiu la ce mă angajez şi vă stau la dispoziţie cu probe pe care nu cred că le au prea mulţi şi, dacă au ceva, au pierdut speranţa şi curajul de a mai ieşi la luptă.
Fac parte din judeţul pilot în care au fost testate cele mai multe experimente în M.A.I., din care au fost promovaţi șefi care „au dat ora exactă” în M.A.I. şi pot proba că la conducerea acestei instituţii sunt promovaţi şi menţinuţi numai indivizi obedienţi, care în realitate nu au nimic în comun cu valorile statului de drept.
Fiecare promovat, la rândul său, se va alătura şi va prelua, susţine, sluji şi apăra pe cei ce l-au ajutat şi modul de operare prin care a fost promovat.
Cel mai edificator exemplu de caracatiţă infracțională îl reprezintă grupul celor promovaţi şi menținuţi la conducerea IPJ Arges, care sunt, în exclusivitate, ,,FRUNTAŞI LA FABRICA DE PERMISE AUTO”, unde mulți polițiști argeșeni au fost condamnați la pedepse privative de libertate, iar alții, mai mulți, au fost sancționați doar disciplinar. Totalmente ilegal au fost sancționați doar disciplinar actualii conducători ai IPJ Argeș, după cum rezultă din dosarul Corpului de Control al MAI în care se face vorbire despre multe victime (morți și răniți grav).
Aceasta este imaginea reală a unui sistem bolnav.
Vă mulţumesc,
25.04.2016
Cu deosebită stimă,
Cms. şef Nicolae BACIU