Home Analize Un avocat din Oradea a obținut daune de 40.000 de euro de...

Un avocat din Oradea a obținut daune de 40.000 de euro de la Wizz Air, dar vrea 80.000

0

Un avocat din Oradea a obținut daune de peste 40.000 euro de la Wizz Air, după o vacanță ruinată, în Spania.

Mircea Ursuța și familia sa au fost blocați în Madrid timp de cinci zile după ce compania le-a anulat zborul de întoarcere la Sibiu. Compania nu le-a oferit nici un fel de asistență.

Orădeanul a povestit pentru Bihoreanul că a cumpărat printr-o agenție de turism un pachet de servicii ce includea 4 bilete Wizz Air dus – întors Sibiu – Madrid, plus cazare pentru el, soția, soacra de 71 ani și băiețelul de 2 ani și 10 luni.

La revenire, familia Ursuța a aflat la aeroportul din Madrid că zborul spre Sibiu a fost anulat. Compania aeriană nu a oferit nicio explicație sau asistență pasagerilor.

Familia Ursuța a fost nevoită să petreacă o noapte pe jos în aeroport. A doua zi, au încercat să cumpere bilete pentru București, dar și acea cursă a fost anulată.

  • „A fost un coșmar. Am dormit pe jos, cu un copil de nici 3 ani, cu soția și soacra de 71 ani, fără nicio informație de la Wizz”, a spus avocatul, pentru Bihoreanul.

După 5 zile de peripeții, familia Ursuța a reușit să ajungă la Budapesta, de unde a închiriat o mașină pentru a ajunge la Oradea.

Orădeanul a făcut peste 50 de reclamații pe site-ul Wizz Air, dar a primit doar răspunsuri automate. Așa că a decis să dea compania în judecată.

Instanța a obligat Wizz Air la plata daunelor materiale (1.185 euro și 376 lei), a compensațiior (1.600 euro), a daunelor morale (40.000 euro), plus a cheltuielilor de judecată (4.760 lei).

Sentinţa nu a fost atacată până acum nici de Sucursala din România, nici de Wizz Hungary Ltd, ci chiar de avocatul orădean, care a făcut apel la Tribunalul Alba.

Mircea Ursuța a declarat că vrea suma totală de daune morale solicitată inițial, adică 80.000 de euro.

Ad

Exit mobile version