Consumatorii la nivel global evită mărcile americane din cauza percepțiilor mai puțin pozitive despre țară, a declarat pentru CNBC Chris Kempczinski, CEO-ul McDonald’s.
„Aura din jurul Americii s-a mai estompat puțin”, a spus el, explicând că firma monitorizează modul în care consumatorii din întreaga lume percep SUA și marca McDonald’s.
În același timp, potrivit lui Kempczinski, atitudinea față de restaurantele companiei nu s-a schimbat. El a sugerat că acest lucru se datorează vastei experiențe a corporației în lucrul în străinătate.
La mijlocul lunii mai, Politico a relatat, citând Indicele de Percepție a Democrației din 2025, că Statele Unite devin din ce în ce mai puțin populare în lume după ce Donald Trump a revenit la președinție. Majoritatea respondenților au avut o percepție generală negativă asupra Statelor Unite. Reputația Statelor Unite a avut de suferit în special în Uniunea Europeană. În plus, ratingul lui Trump a arătat cel mai slab rezultat dintre o serie de lideri politici, culturali și spirituali.
După ce Trump a ajuns la putere, a început un război comercial și a impus tarife vamale multor parteneri comerciali.
