Consiliul Concurenţei (CC) a demarat o investigaţie pe piaţa produselor electronice şi IT&C din România, suspectând că Samsung s-a înţeles cu o serie de retaileri, precum Altex, Flanco şi eMag, cu privire la preţurile de vânzare ale produselor sale, potrivit unui comunicat al instituţiei de concurenţă, remis, luni, AGERPRES.
Astfel, Consiliul Concurenţei a efectuat inspecţii inopinate la sediile companiilor Samsung Electronics România, Altex România, Flanco Retail şi Dante Internaţional (compania care deţine eMag).
„Inspecţiile s-au derulat în cadrul unei investigaţii privind posibile înţelegeri şi/sau practici concertate de fixare a preţurilor de vânzare în cadrul politicii comerciale implementate de Samsung Electronics România SRL pe piaţa produselor electronice şi IT&C din România. Astfel, investigaţia vizează relaţia dintre compania Samsung Electronics România SRL şi partenerii acesteia, printre care Altex România SRL, Flanco Retail SA şi Dante Internaţional SA”, au arătat reprezentanţii CC.
Investigaţia a fost declanşată pe baza informaţiilor primite pe Platforma Avertizorilor de Concurenţă.
Samsung Electronics România este subsidiara locală a grupului Samsung, un producător şi distribuitor mondial de produse electronice şi produse de tehnologia informaţiilor.