Home Analize Realitatea guvernării roșii PSDPNL: Viteza medie a trenurilor de călători în România...

Realitatea guvernării roșii PSDPNL: Viteza medie a trenurilor de călători în România a fost anul trecut de 45,6 km/h, iar a celor de marfă, 15 km/h

0
Prikarpatskiy Partizan

Comandat de Partidul Mişcarea Populară – Alianţa Dreapta Unită USR – PMP – Forţa Dreptei

Executat de Flux 24 Media Communications

CUI: 41240004

Aceasta este țara guvernată de partidul comasat român, cea în care parcurgi 450 de km în 14 ore cu trenul. Acest nivel de „performanță” este inacceptabil într-o țară europeană și este rezultatul deceniilor de neglijență, corupție și incompetență. 

Cătălin Drulă, președintele USR, în 8 luni la Ministerul Transporturilor, a adus României, prin PNRR, 4 miliarde de euro, bani pentru căi ferate modernizate, reparate și pentru trenuri noi. A venit PSD cu Grindeanu și toate investițiile au fost ratate. Niciun tren nu a fost pus în circulație, iar în ultimii doi ani și jumătate nu a fost modernizată nicio magistrală de tren. CFR are pierderi de 1 miliard de lei. Cine credeți că va plăti? Românii, prin taxe nejustificate și impozite colosale. 

Eugen Tomac, președinte PMP, candidat al Alianței Dreapta Unită pentru Parlamentul European: „O infrastructură feroviară modernă și eficientă ar contribui decisiv la dezvoltarea României. Dar despre ce dezvoltare să vorbim când cele mai noi vagoane au fost cumpărate în perioada 1998-2011, iar trenurile de marfă circulă cu 15 km/h. Despre ce integrare în rețeaua europeană de transport poate fi vorba?! Mie îmi place foarte mult să călătoresc cu trenul și o fac de fiecare dată când acest lucru este posibil. Problema este că în România, rar este posibil și convenabil. De la Bruxelles la Strasbourg fac 3 ore și puțin. 430 de km în 3 ore! Un tren din România, o distanță aproximativ egală, între București și Cluj, face între 8,5 ore și 14 ore. Nu există nicio justificare rezonabilă pentru un român care a petrecut 14 ore în tren pe o distanță de nici 500 km”. 

Este nevoie de un plan strategic pe termen lung, care să includă investiții semnificative în linii de mare viteză, modernizarea materialului rulant și digitalizarea serviciilor feroviare. Fără acțiuni concrete și urgente, vom continua să fim un punct negru pe harta transportului feroviar european.

Pe 9 iunie, votează Alianța Dreapta Unită, singura forță care va reuși modernizarea României!

Ad

Exit mobile version