Persoanele ale căror documente emise de Primăria Drobeta Turnu Severin sau de către serviciile publice din subordine expiră în perioada stării de urgență, nu mai sunt nevoite să le reînnoiască, ci pot face acest lucru după ce încetează situația actuală. Anunțul a fost făcut de către primarul Marius Screciu
Actele a căror valabilitate se prelungește automat în perioada stării de urgență sunt:
• Abonament parcare curentă
• Abonament parcare de reședință
• Atestat de producător
• Carnet de comerciant
• Aviz tehnic
• Aviz de săpătură
• Aviz de închidere a străzii
• Acord de funcționare
• Autorizație privind desfășurarea activității de alimentație publică
• Autorizație pentru taxi și vizarea acesteia
• Copie conformă pentru executarea serviciului de închiriere
• Autorizație dispecerat taxi și vizarea acesteia
• Autorizație pentru transportul public local și copii conforme ale acesteia
• Licență de traseu
• Autorizații de construire / desființare
• Certificat de urbanism
• Avizul de oportunitate care este valabil în perioada certificatului de urbanism
• Avizul Arhitectului Șef (Aviz CTATU) care este valabil în perioada certificatului de urbanism
• Adeverință – copie drept loc de veci
• Certificat fiscal