Creșterea prețurilor și blocajele de livrare în supermarketurile germane duc la cumpărături în panică și la un comportament agresiv al clienților la nivel național. În Asperg, Baden-Württemberg, o achiziție de panică a degenerat: un grup a vrut să cumpere 30 de litri de ulei de floarea soarelui și apoi a atacat-o pe casieră, transmite Ziarul Românesc din Germania.
Ca urmare, comportamentul de cumpărare agresiv este în creștere în supermarketurile germane. În districtul Asperg de lângă Stuttgart, poliția a fost nevoită să intervină în această săptămână, după ce un grup a vrut să cumpere 30 de sticle de ulei de floarea soarelui și a amenințat casiera când nu a permis să cumpere proviziile.
Din cauza blocajelor de livrare, în sucursală poate fi achiziționată în prezent doar o sticlă de persoană – dar grupul era format din două femei și trei bărbați. Când vânzătoarea a subliniat acest lucru grupului, bărbații au susținut că au condus 60 de kilometri, a declarat casiera pentru „Bild am Sonntag”.
Au insultat-o apoi pe femeie: „Au amenințat că nu voi trăi până a doua zi și că vor sparge totul aici.” Când au plecat, ar fi anunțat că vor da foc supermarketului, a povestit proprietarul pentru „Stuttgarter Zeitung „.
Cu un făcăleț sucitorul în mână, un angajat a venit în ajutor și a încercat să înfrunte grupul în fața mașinii lor. Unul dintre clienții agresivi s-a înarmat chiar și cu o piatră mare pe care o luase din fața magazinului.
Cearta despre uleiul de floarea-soarelui a escaladat într-o asemenea măsură încât a sosit poliția – dar grupul de cumpărători dispăruse deja.