Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a închis 11 camere ale Hotelului Radisson Blu din București, deoarece pereții erau murdari, iar unele piese de mobilier și protecții pentru saltea erau pătate. De asemenea, în bucătărie au fost găsite produse expirate. Unitatea de cazare a fost amendată cu 33.000 de lei. ANPC a transmis, vineri, printr-un comunicat de presă, că reprezentanții instituției s-au autosesizat cu privire la modul în care sunt respectate drepturile consumatorilor de către operatorul economic S.C. Nemo Investement Vehicle S.A. (Hotelul Radisson Blu), iar la data de 10 februarie, o echipă de control de la Comisariatul Municipiului București, a făcut o acțiune de control la hotelul de cinci stele din centrul Capitalei, scrie News.ro.
”Hotelul celor 5 stele căzătoare! Degradarea turismului începe cu hotelurile ca acesta! Mobilier parcă scos de la amanet, produse expirate de ani buni, totul ca la carte, dar cartea de joc a unui ansamblu turistic de top. Dar asta acum mulți ani! Micul dejun recuperat pentru ziua următoare, curățenie de la paștele trecut și camerele degradate, murdare și cu mobilier mai vechi decât cel din anticariat! Ieri dimineață, invitat fiind la o dezbatere organizată la Hotel Radisson, am avut ocazia, până la începerea întâlnirii, să mă plimb prin holul hotelului, să stau la bar și, poate cel mai important, să analizez activitatea angajaților hotelului. Curățenia făcută de mântuială, barul dezordonat și atitudinea lucrătorilor de acolo m-au determinat să chem o echipă de comisari să verifice întreaga activitate! Singurul lucru de cinci stele este numele,” a declarat președintele ANPC, Horia Constantinescu.