spot_img
-0.2 C
București
luni, noiembrie 18, 2024
AcasăALEGERI 2020Inelele de centură ale municipiului Târgoviște și orașelor Pucioasa, Fieni, Găești, Răcari...

Inelele de centură ale municipiului Târgoviște și orașelor Pucioasa, Fieni, Găești, Răcari și Titu prind contur. Președintele CJ Dâmbovița: Una dintre cele mai importante axe ale Master Planului propus dâmbovițenilor

-

- Reclama -

Inelele de centură ale muncipiului #Târgoviște și orașelor #Pucioasa, #Fieni, #Găești, #Răcari și #Titu au prins, astăzi, contur. Alături de colegii mei, am propus consilierilor județeni introducerea pe lista de investiții a Consiliului Județean Dâmboviţa a următoarelor variante de ocolire (inele de centură) a centrelor urbane (situate pe rețeaua de drumuri naționale), anunțat președintele CJ Dâmbovița Corneliu Ștefan.

- Reclama -

PROIECTELE ANUNȚATE DE CORNELIU ȘTEFAN:

- Advertisement -

14 km în jurul municipiului Târgovişte. Inelul 2 de centură al reședinței de județ va duce la crearea unei adevărate zone metropolitane ce va include mare parte din localitățile periurbane aflate în apropierea municipiului.

✅ Orașul Găesti va beneficia de un inel de centura cu lungimea de 8 km. Acesta va lega DN 7 de Drumul Expres Valahia, astfel tranzitul dinspre Autostrada A1 către Târgoviște si mai departe la Ploiești va reduce traficul din orașul Gaești și-l va fluidiza în împrejurimile acestuia.

- Advertisement -

✅ Varianta de ocolire pentru orașele Pucioasa și Fieni cu o lungime de cca. 14 km de drum ce vor fi construiți de la 0 va face ca traficul actual de pe DN71 sa nu mai tranziteze centrele celor două localități.

✅ Minimum 15 km variantă de ocolire în lungul DN71 spre limita de sud a comunei Tărtășești. În acest fel, deschidem accesibilitatea zonei urbană a orașului Răcari dinspre zona metropolitană București. Acest drum va accesibiliza și orașul Titu.

❗ Cu ajutorul acestor inele de centură scoatem traficul greu în afara intravilanelor, reducem poluarea din localitățile traversate, iar riscul producerii accidentelor rutiere scade.❗ De asemenea, aceste inele de centură vor dezvolta din punct de vedere economic toate zonele tranzitate de acestea și vor atrage noi investitori.

✅ Ca sursă de finanțare pot indica fondurile europene disponibile încă în Programul Operațional Infrastructură Mare sau cele viitoare, iar pentru acest lucru vom încheia un parteneriat cu Compania Națională a Infrastructurii Rutiere.

✅ Urmează realizarea studiilor de prefezabilitate pe baza cărora vom putea estima și valoarea investițiilor necesare și aproba traseele optime.

✅ Pot spune că, de astăzi, a început să se lucreze cu adevărat la infrastructura rutieră, una dintre cele mai importante axe ale Master Planului propus dâmbovițenilor.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
- Advertisment -spot_img
spot_img