spot_img
duminică, 21 decembrie, 2025
3.9 C
București

În timp ce e haos pe calea ferată, Drulă l-a recompensat pe directorul responsabil de securitatea pe calea ferată

În România crește numărul vagoanelor deraiate și cel al trenurilor întârziate, iar ministrul Transporturilor și Infrastructurii, Cătălin Drulă, l-a promovat pe directorul responsabil de securitatea pe calea ferată, scrie România Liberă.

Prin Ordinul nr. 1060 din data de 06.08.2021, semnat de ministrul Transporturilor și Infrastructurii, Cătălin Drulă, George Nicu, directorul Autorității de Siguranță Feroviară Română (ASFR) este delegat să exercite atribuțiile funcției de director al Organismului de Licențe Feroviare Român (OLFR).

Practic, într-o perioadă în care sunt înregistrate tot mai multe întârzieri și deraieri de trenuri, directorul responsabil pentru securitatea pe căile ferate din țara noastră este promovat de ministrul Transporturilor.

Interesant este că, la data publicării ordinului,  Cătălin Drulă ar fi fost, teoretic, în concediu, potrivit surselor din Ministerul Transporturilor.

„Cu data prezentului ordin, domnul Micu George, director al Autorității de Siguranță Froviară Română – ASFR, execută atribuțiile funcției de director al Organismului de Licențe Feroviare Român”, arată Articolul 1 al Ordinului nr. 1060.

În ordinul semnat de ministrul Cătălin Drulă, prin care este numit George Micu șef OLFR, se precizează că decizia vine în urma propunerii directorului AFER.

În timp ce ministrul Trasnporturilor îi promovează pe cei responsabili de siguranța pe căile ferate din țara noastră, noi probleme nu contenesc să apară în trenurile companiilor de stat.

Ieri, trenul IR 1983 al companiei CFR Călători, care a rulat de la Gara de Nord din Capitală la Mangalia a circulat supraaglomerat de la Constanța.

Aceasta, deoarece operatorul feroviar de stat a ales să oprească multe dintre vagoane în Constanța.

Astfel, călătorii care au avut bilete la clasa I, la plecarea din Gara de Nord au ajuns să circule între Constanța și Mangalia în picioare, înghesuiți, fără loc.

Cotidianul național “România liberă” a prezentat probleme, nu cu mult timp în urmă, pe același tren IR 1983 al CFR Călători, care a circulat cu ușile blocate deschis în timp ce rula de la Mangalia la București, după ce a apărut o defecțiune la instalația de aer condiționat din vagoane.

Hot this week

Topics

Mai mult

    Femeile lui Epstein plătite dintr-un cont la Banca Transilvania din Iași

    Bombă în documentele Departamentului de Justiție: femeile lui Epstein,...

    Puciul pregătit in Justiție

    Scopul imediat al haosului creat în jurul justiției este...

    Poluare extremă la granița României

    Conform datelor din această dimineață de pe site-ul Agenției...

    Jocurile Balcanice de Baschet U15 se desfășoară lintre 21-23 decembrie, la Drobeta-Turnu Severin

    Competiția internațională European Basketball Balkanic Games 2025 – Baschet...

    Cardinalul corupt de la Kiev ii șoptește in continuare lui Zele: Microfoanele de la Kiev

    Andriy Yermak, șeful cabinetului președintelui Ucrainei, supranumit Cardinalul sau...

    Șeful spionajului militar ucrainean: Ne-am distrus propria mobilizare

    Ucraina și-a „distrus” mobilizarea, a declarat Kirill Budanov, șeful...

    NBC News: Israelul plănuiește noi atacuri împotriva Iranului

    Prim-ministrul israelian Benjamin Netanyahu intenționează să-l informeze pe președintele...

    Articole relationate

    Categorii populare