spot_img
10.3 C
București
vineri, martie 1, 2024
AcasăAnalizeCum și-a făcut fostul vicepremier Dâncu revistă cu reclamă de la stat

Cum și-a făcut fostul vicepremier Dâncu revistă cu reclamă de la stat

-

Într-o postare pe Facebook, jurnalista Emilia Șercan atrage atenția asupra unor chestiuni mai dubioase în legătură cu revista „Sinteza”, ce îi aparține fostului vicepremier Vasile Dîncu, transmite B1.ro. 

Una din chestiunele asupra căreia atrage atenția jurnalista este faptul că revista conține reclame de la două companii ce aparțin statului român, CEC și Tarom, deși Șercan spune că se sția că statul nu mai face publicitate în presă.

- Advertisement -

De asemenea, Emilia Șercan vorbește și despre faptul că deși revista se vinde în mod normal la prețul de 14,5 lei, aceasta se distribuie gratis la caseriile Digi odată cu plata abonamentului, iar operatorul de cablu are parte de vreo șapte pagini de reclamă în interiorul revistei.

- Advertisement -

 „Revista „Sinteza” este revista lui Vasile Dincu, fost vicepremier, prieten al lui George Maior si partener de cantari si vacante cu Sebastian Ghita. Revista asta, care este scoasa in conditii grafice de exceptie – full color, hartie lucioasa, circa 230 de pagini – este editata de Asociatia Romana pentru Evaluare si Strategie (ARES) a lui Vasile Dincu, dar are in ea reclama de la CEC si Tarom, ambele companii ale statului roman. Eu stiam ca statul nu mai baga publicitate in presa, insa vad ca nu este asa daca vorbim despre vicepremierul in exercitiu si de numarul din decembrie al revistei, de exemplu. La chioscurile de ziare, pretul revistei este de 14,5 lei, unul foarte mic raportat la conditiile grafice. Ei bine, „Sinteza” se gaseste si in casieriile DIGI (foto 1), acolo unde se distribuie gratuit. Te duci sa-ti platesti abonamentul la cablu, pleci de acolo si cu o „Sinteza”. Daca te apuci sa rasfoiesti revista, asa cum am facut eu, mai poti constata si ca DIGI are vreo sapte pagini de reclama (foto 2). Iar daca ai memorie cat de cat buna, iti mai aduci aminte si ca IRES – Institutul Roman pentru Evaluare si Strategie, care a fost al lui Vasile Dincu si pe care acesta, cica, l-a vandut in noiembrie 2015 – a facut sondajele la alegerile electorale prezidentiale (2014) si parlamentare (2016) pentru DIGI 24.De ce va zic toate astea? Pentru ca mi-am adus aminte ca multi, prea multi ziaristi corecti, dar prea incisivi cu Sistemul, au fost efectiv fortati sa se lase de presa, iar cei care s-au incapatanat sa faca presa lucreaza pentru fundatii sau pe cont propriu”, a scris Emilia Șercan.
spot_img
spot_img
- Advertisment -spot_img
spot_img