În anul 2012, începea un amplu șantier de reabilitare și modernizare a infrastructurii feroviare pe Coridorul IV transeuropean, care traversează România pe ruta Curtici – Arad – Simeria – Vințu de Jos – Micăsasa – Copșa Mică – Ațel – Sighișoara.Lucrările au fost demarate în anul 2012, iar termenul limită de finalizare al lucrărilor impus prin contract era 30 iunie 2015. Banii investiți în această lucrare: peste 330 milioane de euro. Acum, la două luni de la termenul limită, la ieșirea din Mediaș spre Sighișoara, noile linii arată așa cum le puteți observa în fotografie. Chestionați cu privire la această problemă în urmă cu aproape o săptămână, reprezentanții CFR încă nu au acordat niciun răspuns, scrie Turnul Sfatului.
În urma încheierii lucrărilor, aici ar fi trebuit să se asigure o viteză de circulație maximă de 160 de km/h pentru trenurile de călători, respectiv 120 km/h pentru cele de marfă. În cadrul proiectului de modernizare a rețelei feroviare este cuprinsă și reabilitarea stațiilor Dumbrăveni, Mediaș și Copșa Mică.