Veniturile totale din publicitate au fost în perioada amintită de 6,82 miliarde de dolari, din care publicitatea mobilă a reprezentat 84% (față de 78% în urmă cu un an).
Numărul total de utilizatori care intră în rețea cel puțin o dată pe zi a fost de 1,18 miliarde, în creștere cu 17% față de aceeași perioadă a anului trecut. Dintre aceștia 1,09 folosesc dispozitivele mobile, cu 22% mai mult decât în urmă cu un an.
Facebook intenționează să își mărească în continuare baza de utilizatori, în special în țările aflate în dezvoltare, unde rata de penetrare a serviciilor sale este încă scăzută.
Aproape jumătate din veniturile Facebook vin din SUA și Canada unde venitul mediu/user este de 15 dolari, față de 3,89 dolari în restul lumii.
În ciuda rezultatelor peste așteptări, acțiunile Facebook au scăzut miercuri seara cu până la 8,5%, după ce directorul financiar al gigantului american, David Wehner, a afirmat, într-o întâlnire cu analiștii, că creșterea va încetini semnificativ din cauza limitării numărului de anunțuri publicitate care pot fi încărcate fără a deranja utilizatorii, transmite Reuters.
El a mai spus că 2017 va fi un an al investițiilor agresive, care vor duce la o creștere substanțială a cheltuielilor.