Constructorul efectuează ultimele lucrări pe Centura Mihăilești, înainte de darea în folosință. Această lucrare va fi finalizată înainte de termen, cu aproape trei luni mai devreme, potrivit estimărilor firmei care se ocupă de proiect.Construirea centurii va avea ca efect reducerea timpului de călătorie pe varianta de ocolire a orașului Mihăilești și creșterea vitezei medii de deplasare de la 24,3 km/h la 85 km/h. Devierea traficului greu și de tranzit în afara orașului va duce la reducerea poluării aerului în zona localității urbane, prin creșterea fluenței atât a traficului de tranzit, deviat pe varianta de ocolire, cât și a traficului rămas în zona urbană, anunță pe Facebook deputata PNL de Giurgiu Gabriela Horga.
În plus, vom asista la reducerea poluării sonore în zona localității urbane, prin devierea traficului greu pe o rută ocolitoare și prin creșterea fluenței traficului rămas în zona urbană.Teoretic, proiectul a demarat în 2011, dar în realitate nu a fost o prioritate pentru niciunul dintre guvernele de până în 2019, fiind amânat de mai multe ori. Ultima dată, CNAIR a reziliat contract în aprilie 2019, la cererea lui Răzvan Cuc (PSD), ministrul Transporturilor din acel moment. Guvernele PNL au făcut pași concreți pentru finalizarea proiectului: 25 septembrie 2020 – Guvernul PNL a deblocat proiectul și au fost depuse ofertele pentru construirea șoselei de centură Mihăilești; 12 noiembrie 2020 – A fost desemnată compania câștigătoare; 1 martie 2021 – Au început lucrările, mai spune Horga.