Home Analize Bulgarii știu să facă turism și bani. ROMÂNIA, NU

Bulgarii știu să facă turism și bani. ROMÂNIA, NU

0

Ministerului Turismului din Bulgaria a prezentat prioritățile sale strategice pentru 2025, ce prevăd abordări inovative de marketing, digitalizare și parteneriate cu platformele globale, informează Novinite conform Profit.ro.

Conform datelor Institutului Național de Statistică, perioada ianuarie – septembrie 2024 a fost extrem de importantă pentru turismul din Bulgaria, fiind înregistrați 7,5 milioane de turiști, o creștere de 9,4% față de primele nouă luni din 2019. Turismul în interiorul țării a înregistrat un avans de 14,9%, depășind creșterea de 3,7% în zonele de coastă, indicând majorarea cererii pentru turismul cultural, de sănătate și spa. Avansul vine pe fondul diversificării ofertelor de turism ale țării, subliniind succesul Bulgariei în atragerea unei game largi de vizitatori, a declarat Miloshev. Anul viitor, Bulgaria își va extinde prezența la târgurile internaționale de turism, participând la 27 de forumuri din țări ca Danemarca, Elveția, China și Japonia. În plus, vor fi turnee de promovare pe piețele cheie și vizite de studiu pentru jurnaliștii străini, influenceri și tour-operatori care ar urma să promoveze potențialul Bulgariei pentru turismul pe tot parcursul anului. De asemenea, includerea Bulgariei în Schengen va spori și mai mult interesul pentru această țară.

Veniturile totale așteptate din turism, atât de pe urma bulgarilor cât și a străinilor, în această iarnă ar urma să se ridice la trei miliarde de leva. Comparativ cu 2019, va fi vorba de o creștere de 30% și acest lucru se datorează în principal inflației și altor procese care au legătură cu creșterea ofertei turistice, a comentat Draganov, care a adăugat că cele mai semnificative creșteri ale veniturilor vor fi înregistrate în rândul hotelurilor de patru și cinci stele. Comparativ cu precedentul sezon de iarnă, creștere veniturilor din turism va fi de aproape 15%, a subliniat expertul.

Ad

Exit mobile version