spot_img
vineri, 5 decembrie, 2025
10.6 C
București

Am cheltuit 30 milioane de euro pe brandul din țară, dar nu îl folosim

Ministrul Turismului, Constantin Daniel Cadariu, afirmă că brandul de ţară – frunza – este în continuare în vigoare, însă „nu este folosit aproape deloc”. Brandul stabilit pe vremea când Elena Udrea era ministru al Turismului a costat 30 de milioane de euro. 

„Este în vigoare. S-au cheltuit acum 10-12 ani 30 de milioane de euro, bani europeni. Este în proprietatea ministerului, stă nefolosit de atunci. (..) Nu e folosit aproape deloc”, a declarat ministrul Turismului, Constantin Daniel Cadariu, marţi seară, la TVR. 

Hot this week

Topics

Mai mult

    Netflix cumpără Warner Bros și HBO

    Netflix Inc. va achiziționa activele Warner Bros. Discovery (WBD),...

    Belarus face centru logistic și un fond de investiții cu Omanul

    Președintele belarus, Alexander Lukașenko, a anunțat crearea unui centru...

    Articole relationate

    Categorii populare