9.9 C
București
vineri, aprilie 19, 2024
AcasăSpecialAlina Gorghiu critica SRI că dă informații pe surse la Digi 24...

Alina Gorghiu critica SRI că dă informații pe surse la Digi 24 și pe premierul Cioloș

-

Copresedintele PNL Alina Gorghiu a declarat, luni, ca nu i se pare normal sa afle de la o televiziune ca anumite cartele prepay din Romania au fost utilizate in comiterea de acte teroriste, precizand ca informatia e ‘vitala’ in modificarea legislatiei privind securitatea nationala, scrie Agerpres.

E nevoie in mod clar de o dezbatere foarte serioasa in societatea romaneasca, dar mai ales in Parlamentul Romaniei pentru ca nu mi se pare normal sa aflu de la o televiziune in urma unui interviu cu un ministru sau un prim ministru, nu mi se pare firesc sa aflu acolo ca anumite cartele prepay din Romania au fost folosite de diverse persoane in comiterea unor acte teroriste. Cum nu gasesc firesc ca SRI sa raspunda punctual unei televiziuni in acelasi sens. Normalul si firescul il vad asa: vine o informare catre tot Parlamentul Romaniei cu privire la situatia cumpararii acestor cartele si folosirii lor in acte teroriste, ca inteleg ca s-au folosit in Siria, in Irak, ca nu se stie daca s-au folosit in Belgia sau in alte tari. Important este sa avem aceasta evaluare si sa decida toti parlamentarii in cunostinta de cauza’, a scris Gorghiu pe Facebook.

Ea a pledat pentru realizarea unui proiect care sa asigure nevoia de securitate a Romaniei, dar, in acelasi timp, sa protejeze drepturile si libertatile cetatenilor.

‘In acest moment, informatia e vitala in modificarea legislatiei care tine de securitatea nationala. In Parlament nu exista un proiect legislativ in acest moment care sa puna in concordanta nevoia de securitate cu decizia Curtii Constitutionale si cu respectarea dreptului la viata privata, dreptului la corespondenta privata, drepturilor si libertatilor cetatenilor in general. Niciodata PNL nu o sa voteze impotriva unui proiect care aliniaza dezideratul de respectare a drepturilor si libertatilor cetatenilor din Romania cu o decizie constitutionala si cu nevoia de securitate in Romania. Cred ca in loc sa avem discutii care cum, institutiile separat, disparat, e bine sa ne adunam in Parlament, sa generam un proiect pe care sa-l ajustam la toate aceste rigori despre care am vorbit’, a adaugat liderul PNL.

Premierul Dacian Ciolos a afirmat, duminica, necesitatea unui control mai bun al vanzarii cartelelor prepay, adaugand ca in perioada urmatoare ministrul Justitiei si cel al Internelor vor aduce in atentia Executivului ”aceste elemente”.

spot_img
spot_img
spot_img