Dar de ce a simtit oare emag nevoia ACUM să iasă cu această publicitate? Oare proprietarul majoritar al magazinului on-line – Fondul de investitii Naspers din Africa de Sud – să fi simtit o dorintă arzătoare de a propovădui libertatea in intreaga lume? Si, in definitiv, nu se mai vindeau televizoarele sau prezervativele de pe site-ul emag fără a li se oferi cumpărătorilor si o „portie de libertate”? , a scris pe blog fostul premier Adrian Năstase despre campania Emag-Mihai Șora.
POSTAREA INTEGRALĂ A LUI ADRIAN NĂSTASE:
Stiam că Mihai Sora este un om in vârstă dar nu intr-atât incât să-i fi fost model lui Toulouse-Lautrec pentru un celebru afis.
Am fost impresionat de aceste afise din oras, la concurentă (sau poate un supliment alimentar subliminal) in campania electorală din aceste zile…
Tema este relevantă. „Libertatea nu trebuie doar căstigată. Trebuie păstrată”. Afisul se adresează deci freedom fighters-ilor. O trimitere suavă si la intâlnirile de socializare din Piata Victoriei.
Dar de ce a simtit oare emag nevoia ACUM să iasă cu această publicitate? Oare proprietarul majoritar al magazinului on-line – Fondul de investitii Naspers din Africa de Sud – să fi simtit o dorintă arzătoare de a propovădui libertatea in intreaga lume? Si, in definitiv, nu se mai vindeau televizoarele sau prezervativele de pe site-ul emag fără a li se oferi cumpărătorilor si o „portie de libertate”?