spot_img
3.3 C
București
luni, decembrie 23, 2024
AcasăhighlightVIDEO IPOTEZA PROCURORULUI: Copilotul GERMAN WINGS a prăbușit intenționat avionul

VIDEO IPOTEZA PROCURORULUI: Copilotul GERMAN WINGS a prăbușit intenționat avionul

-

Cea mai plauzibila interpretare a faptelor petrecute in cabina avionului Germanwings prabusit marti in Alpii francezi este ca, dupa ce pilotul a iesit din cabina, co-pilotul a refuzat in mod deliberat sa ii deschida si pare ca acesta ar fi prabusit intentionat aeronava, transmite hotnews.ro, care îl citează pe procurorul care anchetează cazul.

- Reclama -

VIDEO DECLARAȚIA PROCURORULUI:

- Advertisement -

Copilotul, care se afla singur în cockpit, a refuzat să deschidă ușa cabinei de zbor și se pare că a prăbușit avionul intenționat, a declarat joi procurorul francez implicat în dosarul accidentului avionului Airbus A320, al companiei germane Germanwings, relatează agențiile internaționale de presă.

Procurorul din Marsilia a precizat, intr-o conferinta de presa, ca potrivit sunetelor care se aud pe cutia neagra acesta era in viata si respira pana la impact.

- Advertisement -

Șeful echipei de investigatori ai tragediei aviatice GermanWings a declarat că atunci când avionul s-a prăbușit, la manșă era copilotul cursei.

0„Copilotul era singur in cabina cand a actionat voluntar pentru coborarea avionului”, a spus reprezentantul anchetatorilor.  Procurorul Brice Robin a mai adăugat că pe toata durata coborarii avionului, din cabina s-a auzit respiratia copilotului, ceea ce inseamna ca acesta era in viata, transmite Radio România Actualități.

Copilotul este de origine germană şi nu figura în dosare ca terorist, a afirmat joi procurorul din Marsilia Brice Robin, într-o conferinţă de presă. Potrivit justiției franceze, numele copilotului francez este Andreas Lubitz. El ar fi fost conștient înainte de impact.

Potrivit acestuia, „se auzeau strigăte în ultimul moment”, ceea ce înseamnă că pasagerii şi-au dat seama ce se întâmplă chiar înainte de impact.

„Cutia neagră a vorbit”, a precizat procurorul, detaliind conversaţiile care au avut loc în cabină în ultimele 30 de minute înainte de prăbuşire.

„În primele 20 de minute, cei doi piloţi discutau normal, vesel. Nimic anormal. Comandantul de bord pregătea informarea pentru aterizarea la Dusseldorf, iar răspunsurile copilotului par laconice. Comandantul de bord îi cere copilotului să preia comanda şi se aude zgomotul unui scaun şi uşa care se închide. Probabil a mers să-şi satisfacă o necesitate naturală. Copilotul manipulează atunci sistemul de monitorizare a zborului pentru a începe coborârea în timp ce era singur la comandă”, a precizat procurorul.

 

- Advertisement -
spot_img
spot_img
- Advertisment -spot_img
spot_img