Home Actualitate 60% din traficul din Bucureşti e creat de hipermarketuri

60% din traficul din Bucureşti e creat de hipermarketuri

0

Eduard Pavel, asociat în cadrul La Mircea Măcelaru, o fabrică de procesarea a carnii din Buftea care are şi opt magazine în zona Bucureşti-Ilfov, crede că în zonele pieţelor spaţiul ar trebui să fie împărţit egal între micii producători, producătorii locali şi naţionali şi marile magazine şi el consideră că astăzi multe pieţe au devenit hipermarketuri, scrie Zf.ro.

„Toate pieţele care ţin de primării sunt ocupate de hipermarket-uri. Deci eu dacă vreau să vând ori trebuie să dau 100 euro pe metru pătrat chirie ca să pot să am acces la clienţii din Bucureşti sau nu intru, pentru că orice piaţă (…) începe cu Mega Image, cu Carrefour, cu Lidl. Sunt pieţe în care într-o curte sunt patru hipermarket-uri. Nu am o problemă cu hipermarketurile, dar ar trebui să spună Consiliul Concurenţei: hai să împărţim piaţa în trei: să fie atât hipermarketuri, cât şi producători locali şi naţionali, dar şi micul producător  care vinde şi el o sticlă de lapte, pătrunjel, porcul tăiat în curte”, a spus antreprenorul. Cât despre piaţa Obor, unde are şi Matache Măcelaru un magazin, Eduard Pavel spune că sunt două hale administrate diferit şi nu există un model similar în Capitală.

„Toţi îşi fac probleme cum să consume miliarde de euro pe străzi, autostrăzi, tuneluri etc. Când problema traficului din Bucureşti este adusă de faptul că hipermarketurile sunt în oraş. Peste tot în Europa nu există hipermarket în interiul centurii unui oraş. 60% din traficul din Bucureşti e creat de hipermarketuri”, crede antreprenorul.

Pe de altă parte, Eduard Pavel crede că astăzi în România nu se poate vorbi despre o atenţie asupra sănătăţii populaţiei dacă astăzi carnea face şi 4-5 zile pe drum din Belgia sau Spania, cu termen de valabilitate de 25-30 de zile.

Ad

Exit mobile version