spot_img
15.6 C
București
duminică, aprilie 28, 2024
AcasăDezvaluiriUn șofer român provoacă un scandal in guvernul italian

Un șofer român provoacă un scandal in guvernul italian

-

Secretarul de stat de la Cultură, Vittorio Sgarbi, unul dintre cei mai faimoși critici de artă din Italia și un personaj public polemic și spumos, este acum atacat de fostul lui șofer, un român. „Într-o noapte m-a abandonat într-o benzinărie la 650 km de casă. Să-l reclam? Eu sunt român și el e Sgarbi…”, a declarat românul. Fostul șofer român al lui Sgarbi se plânge de exploatare, scrie Gazeta Românească din Italia.

Vittorio Sgarbi este în centrul unui scandal public, este investigat de Antitrust (similar cu Agenția Națională de Integritate) pentru conflict de interese, fiind cercetat și pentru evaziune fiscală. Chiar acum, foarte ciudat, vine mărturia unuia dintre foștii săi șoferi. Este vorba de un român, fost colaborator al lui Sgarbi care s-a plâns pe Facebook de fostul lui șef într-un video. Videoclipul a fost eliminat ulterior, românul primind 1500 de euro pentru asta. Dar acum, fostul șofer l-a atacat pe Sgarbi într-un material publicat de Il Fatto Quotidiano.

- Advertisement -

„Sunt Kevin, șoferul român al lui Vittorio Sgarbi. Sunt aici la benzinărie – spunea românul în videoclipul eliminat – din Rio Guidone Ovest . Este ora 2.15 , după cum se vede din chitanță. Tocmai am luat o cafea după 20 de ore de condus . Urcă, coboară, du-te ici colo. Cer și eu să mă odihnesc. Și ei ce fac? Mă abandonează aici, la benzinărie? Acesta este tratamentul pe care îl primești când dai prea mult unor oameni de rahat…”. În realitate, nimeni nu va vedea acel videoclip . Kevin este chemat imediat la ordine: „Scoate totul”. Iar a doua zi i se face un transfer bancar din contul lui Sgarbi : 1.500 de euro pentru Kevin. Este prețul tăcerii lui.

„În acea noapte a trebuit să livrăm un tablou la Monte Carlo. În acea perioadă, Sgarbi a cunoscut familii bogate, chiar și oameni de afaceri care vindeau și cumpărau opere de artă”. Apoi intră în detaliu despre compensație: „ Am câștigat 130 de euro pe zi, dar apoi am muncit 15-20 de ore. Adică mai puțin de șapte-opt euro pe oră. Contractele nu există, întotdeauna era muncă ocazională . Să-l reclam? Sunt un fost șofer român. El este Sgarbi, eu nu sunt nimeni .”

spot_img
spot_img
- Advertisment -spot_img
spot_img