Țepele Blue Air

0
82

Sute de români se plâng că au descoperit abia după ce au ajuns la aeroport că zborurile lor cu Blue Air au fost anulate. Alți clienți de-ai companiei reclamă pe e-mail sau pe Facebook-ul firmei că nu și-au primit banii pe biletele anulate nici după luni de așteptare. În plus, nu reușesc să vorbească cu nimeni de la companie. Blue Air recunoaște că este depășită de valul de mesaje, iar în privința returnării banilor spune că nu are deocamdată de unde, scrie Libertatea.

Zeci de români au aflat, vineri, când au ajuns la Aeroportul Otopeni, că zborul către Lisabona, care ar fi trebuit efectuat de Blue Air, nu mai exista. Acesta a fost anulat, însă o parte dintre pasagerii spun că nu au fost anunțați de acest lucru înainte. La fel s-a întâmplat cu zborul Hamburg-București din data de 27 iunie. Pasagerii au aflat abia pe aeroport că zborul nu mai exista, iar aceștia susțin că nu au primit niciun e-mail legat de anularea acestuia, potrivit informațiilor Libertatea. Mai mult, în această perioadă, în care este indicat să te folosești de serviciile din online, clienții companiei nu pot face check-in-ul online, iar la numerele afișate pe pagina operatorului aerian nu răspunde nimeni.  Dar aceștia nu sunt singurii pasageri care au avut probleme cu Blue Air în ultima perioadă. Pentru că pe pagina de Facebook a companiei sunt sute de comentarii de la oameni care se plâng că s-au trezit în aceeași situație, cu zboruri anulate de care nu știau sau că nu își primesc banii înapoi nici după luni întregi în care au încercat să dea de un reprezentant al companiei, mai spune sursa citată.