spot_img
miercuri, 17 decembrie, 2025
0 C
București

Spania obligă companiile să nu țină clienții mai mult de 3 minute pe linia telefonică și nu să mai utilizeze chatboți

Guvernul spaniol a aprobat un proiect de lege menit a îmbunătăți serviciul de asistență clienți al companiilor și pentru a reduce la trei minute timpul de așteptare pe linia telefonică, a anunțat marți ministrul spaniol pentru drepturile consumatorilor, Alberto Garzón, într-o conferință de presă, conform Reuters.

De asemenea, proiectul oferă consumatorilor dreptul de a fi consiliați de o persoană, și nu de un chatbot și va forța companiile de utilități să răspundă la reclamațiile clienților în termen de două ore, a precizat ministrul. „Timpii de așteptare, practic infiniți, s-au încheiat”, a declarat Garzón.

Hot this week

Topics

Mai mult

    Tucker Carlson: Trump va declara război Venezuelei

    Jurnalistul american Tucker Carlson, vorbind în cadrul podcastului Judging...

    Agenția Europeană de Siguranță a Aviației reclamă probleme la Airbus 320

    Agenția Europeană de Siguranță a Aviației (EASA) a solicitat...

    Meloni: Nu vom trimite trupe in Ucraina

    Prim-ministrul italian Giorgia Meloni a declarat că Roma nu...

    Europarlamentarul Dan Motreanu: Fermierii români trebuie protejați de efectele viitorului acord UE-Mercosur

    Fermierii români trebuie protejați de efectele viitorului acord UE-Mercosur....

    Un drum esențial pentru Banatul Montan a fost finalizat

    Moș Crăciun a venit și în Caraș – Severin....

    Articole relationate

    Categorii populare