spot_img
miercuri, 24 decembrie, 2025
3.3 C
București

Spania obligă companiile să nu țină clienții mai mult de 3 minute pe linia telefonică și nu să mai utilizeze chatboți

Guvernul spaniol a aprobat un proiect de lege menit a îmbunătăți serviciul de asistență clienți al companiilor și pentru a reduce la trei minute timpul de așteptare pe linia telefonică, a anunțat marți ministrul spaniol pentru drepturile consumatorilor, Alberto Garzón, într-o conferință de presă, conform Reuters.

De asemenea, proiectul oferă consumatorilor dreptul de a fi consiliați de o persoană, și nu de un chatbot și va forța companiile de utilități să răspundă la reclamațiile clienților în termen de două ore, a precizat ministrul. „Timpii de așteptare, practic infiniți, s-au încheiat”, a declarat Garzón.

Hot this week

Topics

Mai mult

    Șeful CJ Dâmbovița anunță noi investiții in sistemul medical

    Sfârșitul de an aduce noi contracte de finanțare semnate...

    Până la pacea din Ucraina, rușii și americanii fac proiecte economice. ȚINTELE

    Uniunea Industriașilor și Antreprenorilor din Rusia (RSPP) continuă dialogul...

    SUA au desfășurat trupe masive spre Venezuela

    Statele Unite au desfășurat săptămâna aceasta în Caraibe un...

    Avertisment de la Cernobîl

    Sarcofagul de la Centrala Nucleară de la Cernobîl s-ar...

    Ucrainienii au fugit dintr-un oraș considerat cheie de ruși

    Armata ucraineană a abandonat orașul Seversk din Donbas pentru...

    Trump a zburat cu avionul lui Epstein de cel puțin 8 ori

    Cel de-al treilea lot de documente publicate de Departamentul...

    Green Line in Valea Jiului

    Consiliul Județean Hunedoara anunță punerea în funcțiune a sistemului...

    Articole relationate

    Categorii populare