Organizația națională de promovare a turismului din Slovacia, Slovakia Travel, a lansat o serie de evenimente menite să promoveze Slovacia ca destinație atractivă pentru vacanțele de iarnă, în contextul sezonului de iarnă care se apropie, concentrându-se inițial pe promovarea turismului din străinătate și prezentând frumusețea iernilor slovace în Ungaria și România, relatează sâmbătă agenția slovacă de presă TASR.
Reprezentanți din regiunile munților Tatra, ai orașului Banska Bystrica și împrejurimilor sale, precum și ai satului Donovaly (regiunea Banska Bystrica) au participat la o prezentare a oportunităților pentru vacanța de iarnă din Slovacia, la Budapesta, partenerilor și presei din Ungaria. Evenimentul de la Budapesta a făcut parte dintr-o serie de activități mai ample de atragere a turiștilor ungari în Slovacia.
Dar Slovakia Travel își extinde activitățile și spre Balcani, notează TASR. În ultimele zile, în orașul românesc Timișoara a avut loc un atelier B2B de succes, care a reunit experți în turism slovaci și români. Un total de 12 turoperatori slovaci – reprezentanți de hoteluri și organizații regionale de turism – și-au prezentat ofertele de călătorie în fața a 25 de parteneri români, inclusiv agenții de turism, mass-media și influenceri.
România este una dintre cele mai importante piețe europene pentru Slovacia. Aproape 30.000 de turiști români au vizitat Slovacia între ianuarie și august ale acestui an, mai notează TASR
