Românii au făcut cumpărături online de peste un miliard de lei în perioada campaniei de reduceri Black Friday 2018 (16-18 noiembrie), potrivit datelor centralizate de PayU România.
Doar pe partea de plăţi online, Black Weekend a generat în sistemul PayU România peste 376.289 de tranzacţii în valoare de aproximativ 198 milioane de lei, în creştere cu 40% faţă de anul trecut. Aproximativ 80% din această sumă, respectiv peste 157 de milioane de lei, s-a înregistrat în ziua de vineri, 16 noiembrie.
Topul cumpărăturilor online rămâne şi anul acesta dominat de produsele IT&C, urmate de produse din categoria fashion (îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii). Ofertele de turism câştigă din ce în ce mai mult teren.
Cea mai mare tranzacţie online a fost de 129.635, coşul de cumpărături conţinând aur. Pe locul al doilea se află o tranzacţie de peste 48.000 lei pentru echipamente şi accesorii foto, iar pe locul al treilea se află o tranzacţie de 46.970 lei pentru produse IT&C.