Putin a mai închis o televiziune

0
320

Unul din cele mai respectate posturi de televiziune regionale din Rusia și-a încetat emisia terestră puțin după miezul nopții de ieri, ca urmare a faptului că releul de televiziune local, care e în proprietatea statului, a anulat contractul de retransmitere, transmite Radio Europa Liberă.

Postul TomskTV-2 din vestul Siberiei și-a încetat emisiunile terestre de la 1 ianuarie. Potrivit agenției Interfax, canalul poate fi urmărit în continuare prin cablu. În locul mesajului de Anul Nou al președintelui Vladimir Putin, postul a transmis un mesaj din partea redactorului-șef Viktor Mucinik, care a mulțumit telespectatorilor pentru sprijinul acordat acestei televiziuni în ultimii 23 de ani. Mai multe tribunale locale au respins cererile postului TomskTV-2 care susține că decizia releului de a suspenda contractul este ilegală, din moment ce acest post de televizune are licența de emisie în regulă. Conducerea și redactorii acestui post de televiziune, cunoscut pentru independența sa editorială, spun că decizia de a opri emisia sa terestră este motivată politic.