Campanie electorală pe banii timișorenilor. Cu doar două luni înainte de alegerile din 9 iunie, Primăria Timișoara cumpărat, pe 25 martie, prin încredințare directă, materiale publicitare în valoare de 182.100 lei fără TVA, respectiv peste 43.000 de euro cu TVA. Firma timișoreană ADG CRIS ADVERTISING va tipări materiale informative, afișe, autocolante, flyere de diferite dimensiuni și alte materiale ce pot fi puse pe suporturi de exterior. Totul pentru ca activitatea primarului Dominic Fritz și a găștii USR din Primăria Timișoara să fie cunoscută și de timișorenii care nu sunt activi pe rețelele sociale. Și de cei care nu suportă ziarul de propagandă al primăriei, plătit și el cu peste 150.000 de euro pe an, scrie Ziua de Vest.
Modul de operare este recunoscut chiar de Primăria Timișoara care susține, în motivarea achiziției că: ”Pe lângă comunicatele de presă și postările pe conturile de social media ale primăriei, considerăm necesar să ducem informațiile în cartiere, direct la potențialii beneficiari”.