Din 2005, PENNY este vecinul a sute de mii de români. Cu primul magazin PENNY deschis în Ploiești, apoi sute de alte magazine deschise în toată țara, este mai mult decât o companie, este parte din comunitate, din viețile oamenilor care aleg să meargă aici la cumpărături. Este, în același timp, un loc de muncă sigur pentru echipa care crește de la an la an. 7.300 de colegi continuă astăzi povestea PENNY în România.
În lumea competitivă a retailului alimentar, succesul PENNY România este determinat în mare parte și de relația bazată pe încredere pe care o construiește cu angajații și comunitățile în care este prezentă compania, fie prin rețeaua de 379 de magazine, fie prin cele patru centre logistice sau birourile din sediul central.
De ani de zile PENNY urmărește impactul pe care îl are în România și își propune să se dezvolte și mai mult pentru români, într-un mod sustenabil. Cu inițiative și proiecte pe termen lung, schimbările în bine sunt gândite strategic în trei direcții importante pentru companie, pentru comunitățile în care este implicată și, în final, pentru binele întregii țări: Sortiment sustenabil; Energie climă și resurse; Angajați și societate.
Astăzi vorbim despre cea de a treia direcție, dedicată Angajaților și societății. În cadrul PENNY, fiecare acțiune este concentrată pe oameni, pe responsabilitatea socială și implicarea activă în problemele comunității. De aceea, inițiativele din jurul angajaților și societății reflectă valorile și angajamentul față de colegi și de comunitate, în general, cu scopul de a crea un impact durabil în societatea românească.
Lucrurile și schimbările mari se fac în echipă. Prin parteneriate strategice cu organizații neguvernamentale pentru a aduce schimbări pozitive în viețile oamenilor din comunitățile defavorizate, prin implicarea activă în educație, inițiative sociale, proiecte mai mari sau mai mici care rezolvă nevoi și prin comunicarea deschisă și continuă cu oamenii. În cazul PENNY, o companie care funcționează cu, pentru și datorită oamenilor, comunicarea cu angajații, clienții și partenerii este vitală.
Angajamentul PENNY depășește granițele businessului principal și se orientează către dezvoltarea economică și socială a comunităților din care face parte. Prin parteneriate cu organizații neguvernamentale, compania investește în proiecte care sprijină educația, sănătatea și dezvoltarea copiilor și tinerilor. Prin acțiuni concrete și colaborare activă, este important ca fiecare dintre noi să facă din sustenabilitate un principiu adoptat larg cu alegeri responsabile.
Dar ce este sustenabilitatea? Acest cuvânt pe care îl tot auzim de ani de zile.
În 2023, PENNY a decis să arate ce înseamnă sustenabilitatea pentru companie și pentru echipa din România.
Atacând probleme de interes public, precum reducerea risipei alimentare, eficiența energetică, nevoia și cererea de produse locale, compania implementează soluții concrete pentru a aduce schimbări în aceste direcții. Totul împreună cu echipa din România, prezentă în întreaga țară, împreună cu parteneri de încredere și pe termen lung și, nu în ultimul rând, împreună cu sutele de mii de clienți care se întorc la PENNY zi de zi.
Alături de cei 7.300 de colegi, de partenerii de încredere, de clienți, și prin inițiative de dezvoltare a fiecărui membru a echipei, oportunități egale pentru fiecare angajat, prin proiecte de educație și responsabilizare socială adresate comunităților mai mici sau mari, prin demersuri cu obiective ambițioase, dezvoltate la nivel național, PENNY se implică în permanență și face pași importanți în direcția unei Românii mai bune, mai curate, mai dezvoltate din punct de vedere educație și grijă pentru oameni.
Relația dintre compania PENNY și angajați, clienți, parteneri este sustenabilă și reprezintă o bază puternică pentru obiectivele și inițiativele pe care le realizăm. Viitorul se face azi, împreună cu echipa, partenerii, clienții și comunitățile în care existăm.
Pentru mai multe detalii despre acțiunile concrete și strategia PENNY, răsfoiți Raportul de sustenabilitate pentru anul 2022.