spot_img
9.5 C
București
marți, noiembrie 19, 2024
AcasăcoronavirusOrban repromite în 2020 ce promitea în 2008 în calitate de ministru...

Orban repromite în 2020 ce promitea în 2008 în calitate de ministru al Transporturilor

-

- Reclama -

Premierul Ludovic Orban a declarat, miercuri, că Planul Naţional de Investiţii şi Relansare Economică este unul ambiţios şi le-a cerut miniştrilor să elaboreze până la sfârşitul săptămânii proiectele de acte normative astfel încât, într-o lună, să existe instrumentele pentru punerea în practică a acestui program, transmite Agerpres.

- Reclama -

CITIȚI ȘI: Radio Europa Liberă desființează Programul de relansare economică al Guvernului: NU ARE SURSE DE FINANȚARE

- Advertisement -

Problema e că unele promisiuni au fost făcute de Ludovic Orban când era ministrul Transporturilor, iar alte proiecte au fost semnate din vremea când Emil Boc era premier.

CE SCRIE CLUB FEROVIAR DESPRE PROMISIUNILE LUI LUDOVIC ORBAN PE CALEA FERATĂ:

O primă măsură se referă la ”finalizarea reabilitării liniei ferate pe traseul Frontieră-Curtici-Simeria, parte componentă a Coridorului IV pan-european, pentru circulația trenurilor cu o viteză maximă de 160 km/h”. Acest tronson este deja în lucru de mai mulți ani de zile (unele contracte au fost semnate pe vremea când prim ministru era Emil Boc), cu finanțare europeană nerambursabilă.Apoi, în document se face referire la proiecte noi de modernizare a căii ferate în scopul asigurării obiectivelor de conectivitate: Ploiești-Suceava-Dărmănești, București-Craiova-Timișoara-Arad, Suceava-Cluj Napoca, Buzău-Fetești, Port Constanța-Palas, Predeal-Brașov, Centura feroviară a Municipiului București, Cluj Napoca-Episcopia Bihor.în ceea ce privește Centura feroviară a Capitalei, modernizarea ei pentru introducerea de trenuri de călători a fost promisă de Ludovic Orban încă din 2008, când era ministru al Transporturilor. Apoi, o promisiune similară a fost făcută de un alt ministru al Transporturilor, Sorin Bușe, în 2016. Proiectul nu implică investiții prea mari, fiind necesară, în principal, construcția unor peroane și amplasarea unor pasarele la noile puncte de oprire de pe infrastructura existentă.

- Advertisement -

- Advertisement -
spot_img
spot_img
- Advertisment -spot_img
spot_img