spot_img
27.8 C
București
sâmbătă, august 13, 2022
AcasăFapt DiversOraș fără turiști, dar cu infochioșc de 150.000 de euro

Oraș fără turiști, dar cu infochioșc de 150.000 de euro

-

150.000 de euro vor plăti autorităţile din Bârlad pentru un centru unde turiştii să găsească informaţii despre oraş. Sunt banii aruncaţi în vânt, spun însă locuitorii oraşului, pentru că în Bârlad nu prea vin turişti. Și, chiar dacă ar veni, nici nu ar avea ce să vadă. Obiectivele turistice se pot numără pe degetele de la o mână, transmite Digi 24.

- Reclama -

Grădina zoologică şi o plăcuţă comemorativă care aminteşte că în Bârlad s-a născut domnitorul Alexandru Ioan Cuza sunt singurele obiective turistice notabile din oraşul unde trăiesc puţin peste 50.000 de locuitori. Cu toate acestea, primăria va folosi 150.000 de euro pentru a construi un infochioşc turistic.

A fost aici un caz fericit că am luat și acești bani. Unora li se pare mult, nouă ni se pare puțin”, spune Mihai Vicol, director tehnic în cadrul primăriei municipiului Bârlad.

Autorităţile nu ştiu să spună câţi turişti au vizitat urbea anul trecut, spre exemplu.

„Sunt, sunt, cred că de ordinul miilor, dacă nu zeci de mii care traversează și opresc. Chiar dacă nu apare cu cazare la Bârlad, dar trece şi opreşte. E păcat să nu vadă aceste obiective”, spune Mihai Vicol.

Grădina Publică și teatrul Victor Ion Popa… și parcul poate fi obiectiv turistic. Deci, în principiu, cam acestea sunt cele mai cunoscute, cele mai importante”, spune Ciprian Vântdevară, muzeograf.

Ideea unui infochioşc turistic pare mai curând o glumă pentru localnici. Priorităţile lor sunt altele.

„Nu avem ce vizita în orașul ăsta. Decât grădina publică. Atât”, spune un localnic.

Cu banii ăștia putea să facă 20 de camere sau căsuțe pentru oameni care nu au unde locui, pentru copii săraci”, crede alt localnic.

Infochioşcul ar urma să fie deschis în luna septembrie.

spot_img
- Advertisment -spot_img

Must Read

Ucraina folosește site-urile porno pentru a ajunge la ruși și belaruși

0
Directorul executiv al Biroului de Publicitate Interactivă (IAB) pentru Ucraina, Anastasia Baidacenko, folosește reclame cu imagini statice, precum și videoclipuri de pe site-uri porno...