Un trader de cereale va trimite în februarie 97 de persoane într-o vacanţă de zece zile în Bali, Indonezia, și a plătit 4.000 de euro pentru fiecare, scrie Ziarul Financiar.
„Aceşti clienţi din agricultură sunt companii cu bugete mari, de peste un milion de euro pentru servicii turistice. Continuă să aloce bani pentru deplasările de tip incentives.“,spune agenția J’Info Tours.
Agenţia de turism J’Info Tours, una din cele mai mari de pe piaţă, a bugetat în acest an afaceri mai mari cu 7% pe fondul atragerii de noi clienţi din domeniul auto, dar şi al bugetelor în creştere alocate de clienţii existenţi, potrivit lui Carmen Pavel, proprietara companiei.
„Contribuţia clienţilor corporate în cifra de afaceri a crescut de la 65% la 67% anul trecut, cei mai mari clienţi pe care îi avem sunt din sectorul auto, agricultură şi farma. Companiile au organizat vacanţe de tip incentives pentru angajaţi încă de la început de an“, a declarat Carmen Pavel pentru ZF.
O firmă din agricultură a trimis în ianuarie 30 de angajaţi într-o vacanţă de două săptămâni în Thailanda, pentru care a plătit 5.500 de euro per angajat, potrivit lui Carmen Pavel. În februarie, un alt client, un trader de cereale, va trimite 97 de angajaţi într-o vacanţă în Bali (Indonezia) pentru zece zile, tariful per angajat plătit fiind de 4.000 de euro, potrivit ei. Numele companiilor nu au fost făcute publice pe motiv de confidenţialitate.