spot_img
13.6 C
București
joi, mai 2, 2024
AcasăAnalizeNordis Group estimează vânzări de 100 milioane de euro în 2002 și pregătește...

Nordis Group estimează vânzări de 100 milioane de euro în 2002 și pregătește planuri de extindere

-

Nordis Group a înregistrat în 2021 vânzări totale de 400 de milioane de lei, ceea ce înseamnă circa 80 de milioane de euro, iar președintele grupului, Emanuel Poștoacă, este de părere că 2022 va fi și mai bun, atât pentru compania pe care o conduce, dar și pentru piața imobiliară în general.

Anul 2021 a fost unul excelent pentru noi. De fapt, a fost cel mai bun an din istoria Nordis. Cu toate astea, dacă ne întreabă cineva care a fost cel mai bun an, vom spune că va fi cel care va urma, adică anul în care am intrat deja.Pentru 2022 ne așteptăm la o creștere de cel puțin 30% a vânzărilor față de anul trecut. Este un obiectiv realizabil, este fezabil și credem că-l vom atinge”, a declarat, pentru wall-street.ro, Emanuel Poștoacă (foto).

- Advertisement -

Dacă previziunile companiei s-ar îndeplini, ținând cont de rezultatele din 2021, nivelul vânzărilor Nordis Group în 2022 ar trebui să se apropie de pragul de 495 de milioane de lei, adică în jur 100 de milioane de euro.

„Anul acesta vom finaliza cât mai mult din ce avem noi în lucru, în special la cel mai mare proiect al nostru, cel din Mamaia, unde vom inaugura hotelul, vom livra și partea rezidențială, blocurile 3 și 4 din complex. Totodată, avansăm foarte mult la șantierele pe care le-am deschis deja, în Mamaia 2, Sinaia, în București, pe strada Fabrica de Glucoză și undeva la mijlocul lunii februarie vom începe și proiectul din Brașov. Nu în ultimul rând avem și noi negocieri pentru alte proiecte, care vor fi și ele anunțate când vom obține toate autorizațiile”, a mai spus Emanuel Poștoacă.

- Advertisement -

Deocamdată încă suntem în etapele de achiziție a terenurilor, de obținere a autorizațiilor și a documentațiilor necesare, așa că nu putem anunța nimic concret în momentul de față. Ce pot spune este că focusul nostru este acela de a ne extinde cu proiectele noastre în zone de turism de relaxare.Nu vom intra nici anul acesta cu hotelurile noastre în orașele mari pentru a face turism de business, să facem concurență lanțurilor de hoteluri care se ocupă cu acest segment. Ne vom îndrepta tot către destinațiile care au stațiuni turistice de orice fel ar fi ele”, a mai dezvăluit Emanuel Poștoacă.

Toate hotelurile pe care le vom construi vor avea același standard de calitate și vor beneficia de aceleași servicii, doar că vor fi diferite ca localizare geografică: mare, munte, poate în anii care urmează și în Deltă. Încă analizăm. Etapa de analiză este importantă și vrem ca toate proiectele noastre să fie de succes. Vom construi în principal hoteluri, mai mari, mai mici, în funcție de specificul și cerințele zonelor în care ne vom extinde”, ne-a explicat președintele Nordis Group.

spot_img
spot_img
- Advertisment -spot_img
spot_img