Concernul german Dertour, care a cumpărat recent agențiile de turism ale lui Dragoș Anastasiu, l-a numit director general pentru România pe Cosmin Marinof, fost director de vânzări al lanțului de agenții achiziționate, și își propune să intre pe piața românească cu o paletă largă de destinații exotice la prețuri reduse, ca și cu chartere proprii din șapte orașe pentru o serie de țări, printre care Turcia, Grecia, Spania, Egipt și Tunisia, transmite Profit.ro.
Cosmin Marinof, directorul general al Travel Brands, spune că agenția se va focusa pe zona mediterană, preferată de români pentru vacanțele de vară – Grecia, Turcia, Cipru, Spania, Tunisia, Egipt. „Vom dezvolta destul de mult produsul pe Turcia. Egipt e o destinație în creștere în această perioadă, dar avem și foarte multe destinații exotice, Thailanda, cu plecări în această iarnă, vom avea 35 de plecări, un număr record, dar și Zanzibar, Maldive, Punta Cana, Cancun. Pentru vara următoare vom avea Bali”, arată Marinof. El a adăugat că tarifele pentru destinațiile exotice au scăzut destul de mult în ultimii ani, devenit la fel de accesibile ca cele pentru Turcia. „Avem ofertă pe Thailanda cu prețuri de la 667 de euro cu zbor inclus și 7 zile de cazare cu mic dejun. Pentru vara următoare avem oferte pe Thassos, unde le place românilor, de la 217 de euro o săptămână de cazare cu demipensiune”, a afirmat directorul Travel Brands. Marinof susține că, datorită puterii mari de negociere a grupului Dertour, tarifele practicate de concernul german în România vor fi cu 7% mai mici decât media pieței autohtone.