Ministrul Transporturilor, Cătălin Drula afirmă că nu are rost să construim o linie de metrou de la Băneasa la Otopeni doar pentru că „sunt două cuvinte care prind: metrou și aeroport”. Deci pentru noul ministru al transporturilor, membru important al USR-PLUS, Aeroportul Otopeni nu doar că nu este un obiectiv strategic ci pur si simplu nu contează iar contribuția de aproape 30% din PIB-ul României adusă de regiunea București-Ilfov nu are nicio relevanță din perspectiva priorităților de dezvoltare ale României! , a scris pe facebook deputatul PNL Daniel Gheorghe.
CE SUSȚINE DANIEL GHEORGHE:
Stau si mă întreb, oare actualul ministru al transporturilor, domnul Drula, nu a aflat că în toată Europa marile aeroporturi internaționale sunt conectate direct la rețelele de metrou ori pur si simplu reia argumentația complet eronată a consultanților de la Jaspers care încercau anii trecuți să convingă statul român de faptul că această linie de metrou nu este fezabila si necesară? Respingerea acestui proiect gândit de autoritățile române împreună cu experții japonezi din acest domeniu si care avea drept termin inițial de finalizare a lucrărilor anul 2015, proiect tergiversat excesiv si in mod suspect de guvernările de stânga de până în 2019, produce un impact negativ în procesul de dezvoltare economică si de fluidizare a traficului în zona de nord a județului Ilfov. România nu se dezvolta cu pocu, posdru, cu „proiecte verzi” și bani europeni aruncati pe povești motivaționale, România se dezvolta cu investitii majore în infrastructura de transporturi, în sistemul de învățământ, în educație și nu în ultimul rând în infrastructura de sănătate!