spot_img
4.3 C
București
marți, decembrie 24, 2024
AcasăPoliticaCum și-a plătit Firea imaginea în media din banii Primăriei Capitalei

Cum și-a plătit Firea imaginea în media din banii Primăriei Capitalei

-

În anul electoral 2020, municipalitatea și instituțiile din subordinea sa au bătut recordul la banii cheltuiți pe publicitate. Din 40 de milioane de lei cheltuiți în mandat, aproape jumătate au mers către Compania Municipală Publicitate și Afișaj doar anul acesta, potrivit contractelor obținute de Libertatea. În plus de acești bani, Firea a cheltuit în mandat alte sume imense, prin instituții care nu sunt apar în cele 40 de milioane, precum ARCUB, teatre și unele companii municipale!În total, este vorba despre aproximativ 7,5 milioane de euro (36 de milioane de lei) bani publici din care s-au plătit, în perioada 2016-2020, broșuri, pliante, reclame la TV și la metrou, mesh-uri și panouri publicitare despre consolidarea unor clădiri, despre lucrări la poduri și pasaje, reclame la târguri, festivaluri și concursuri, scrie Libertatea.
În cei 7,5 milioane de euro nu intră contractele de publicitate ale teatrelor, ale ARCUB, PROEDUS și ale Circului Metropolitan și nici ale companiilor municipale.

- Reclama -

Astfel, în perioada 2016-2020, cele mai mari sume pentru publicitate au fost plătite de:

- Advertisement -

Administrația Spitalelor și Serviciilor Medicale (ASSMB) – peste 10,5 milioane de lei; Administrația Municipală pentru Consolidarea Clădirilor cu Risc Seismic – peste 9,7 milioane de lei; Direcția Generală de Asistență Socială – 7,1 milioane de lei; STB – 5,2 milioane de lei; CREART (organizează festivaluri, concursuri, ateliere de creație, târguri; organizează și târgul anual de Crăciun) – 5,5 milioane de lei Centrul pentru Seniori – aproape 1,9 milioane de lei. Primăria Capitalei – aproape 2,3 milioane de lei pe zece contracte.

Din contractele încheiate de Primărie, unul sare în evidență: 1,8 milioane de lei au fost alocate Companiei Municipale Publicitate și Afișaj în acest an. Este vorba despre o campanie de publicitate cu spoturi difuzate pe Antena 3, B1TV, Digi 24, Realitatea Plus și România TV, care s-a încheiat chiar în ziua alegerilor locale.


- Advertisement -
spot_img
spot_img
- Advertisment -spot_img
spot_img