spot_img
14.8 C
București
marți, mai 7, 2024
AcasăActualitateCum s-au "redus" posturile la Primăria Suceava: Din 14 directori s-au făcut...

Cum s-au „redus” posturile la Primăria Suceava: Din 14 directori s-au făcut 15

-

Aplicarea Legii 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung, care prevede reducerea numărului de posturi și a funcțiilor de conducere, a dus Primăria Suceava în paradoxala situație de a avea cu un director mai mult față de câți avea înainte de punerea în practică a actului normativ, respectiv de a avea 15 directori, față de 14. Astfel, conform noii organigrame, în Primăria Suceava vor fi trei directori generali, un director general adjunct, șapte directori executivi, trei directori și un director executiv adjunct, scrie Monitorul de Suceava.

Întrebat, marți, despre această formă de reducere prin majorare a numărului de funcții de directori, primarul de Suceava, Ion Lungu, a declarat că administrația locală a recurs la o reorganizare a serviciilor și a comasat departamentul de proiecte europene cu cel de investiții, ceea ce a dus la apariția unei noi funcții de director general. „Am făcut o altă organigramă la proiecte europene pentru a păstra specialiștii foarte buni de acolo”, a precizat Lungu. Primarul susține că în absența acestei reorganizări exista riscul ca angajați care și-au probat până acum profesionalismul să renunțe la slujba de la primărie în favoarea alteia, mai bine plătite.

- Advertisement -

După noua organigramă, Primăria Suceava are în total 799 de posturi (cu tot cu Poliția Locală, Direcția de Asistență Socială și Evidența Populației), din care trei posturi de demnitari (primarul și cei doi viceprimari), 373 de posturi pentru funcții publice, din care 40 de funcții publice de conducere și 333 de funcții publice de execuție, și 423 de posturi de angajați contractuali, dintre care 25 de posturi sunt de conducere și 398 de posturi de execuție.

spot_img
spot_img
- Advertisment -spot_img
spot_img