Un nou boicot al supermarketurilor se desfăşoară, joi, în Bulgaria. De asemenea, tot joi, are loc şi al doilea boicot împotriva băncilor. Cu o săptămână în urmă, în ziua celui de-al treilea boicot, efectul nu a fost cel aşteptat, pentru că veniturile supermarketurilor au crescut. Motivul, potrivit organizatorilor, este reprezentat de promoţiile la anumite produse din lanţurile comerciale.
Joi, hipermarketurile au răspuns din nou la acţiunea de protest prin promoţii. Reducerile sunt între 25% şi 50% în marile magazine alimentare. Deşi consumatorii afirmă că susţin boicotul, unii dintre aceştia merg la supermarketuri. Potrivit organizatorilor boicotului, promoţiile masive din supermarketuri de joia trecută au fost un rezultat direct al boicotului. 70% din tot ceea ce s-a vândut în acea zi a fost la reducere. La primul boicot, veniturile magazinelor mari au scăzut cu aproape 30%. La al doilea, scăderea a fost de puţin peste 3%. În ziua celui de-al treilea boicot de joia trecută, magazinele au înregistrat profituri, în loc de pierderi. Joi seară, în faţa Băncii Naţionale a Bulgariei, iniţiatorii boicotului vor anunţa date despre acţiunea lor împotriva băncilor.