spot_img
vineri, 5 decembrie, 2025
11.6 C
București

Cum au dejucat marketurile din Bulgaria boicotul consumatorilor: Cu reduceri intre 25% și 50%

Un nou boicot al supermarketurilor se desfăşoară, joi, în Bulgaria. De asemenea, tot joi, are loc şi al doilea boicot împotriva băncilor. Cu o săptămână în urmă, în ziua celui de-al treilea boicot, efectul nu a fost cel aşteptat, pentru că veniturile supermarketurilor au crescut. Motivul, potrivit organizatorilor, este reprezentat de promoţiile la anumite produse din lanţurile comerciale.

Joi, hipermarketurile au răspuns din nou la acţiunea de protest prin promoţii. Reducerile sunt între 25% şi 50% în marile magazine alimentare. Deşi consumatorii afirmă că susţin boicotul, unii dintre aceştia merg la supermarketuri. Potrivit organizatorilor boicotului, promoţiile masive din supermarketuri de joia trecută au fost un rezultat direct al boicotului. 70% din tot ceea ce s-a vândut în acea zi a fost la reducere. La primul boicot, veniturile magazinelor mari au scăzut cu aproape 30%. La al doilea, scăderea a fost de puţin peste 3%. În ziua celui de-al treilea boicot de joia trecută, magazinele au înregistrat profituri, în loc de pierderi. Joi seară, în faţa Băncii Naţionale a Bulgariei, iniţiatorii boicotului vor anunţa date despre acţiunea lor împotriva băncilor.

Hot this week

Topics

Mai mult

    Campioana europeană a Ucrainei la sărituri în apă a cerut cetățenia rusă

    Campioana europeană a Ucrainei la sărituri în apă Sofia...

    FMI avertizează UE: Nu vă atingeți de activele înghețate ale Rusiei

    Fondul Monetar Internațional pledează pentru respectarea dreptului internațional în...

    Spania, avertisment de urgență privind ciocolata Milka

    Agenția Spaniolă pentru Siguranța Alimentară și Nutriție a emis...

    Articole relationate

    Categorii populare