Cumpărătorii americani îngrijorați de inflație și-au redus achizițiile de îmbrăcăminte, determinând comercianții cu amănuntul să scadă prețurile, pentru a scăpa de stocurile de pe rafturi, transmite Reuters. Recent, Gap a devenit un nou retailer care a raportat o scădere a cumpărăturilor de îmbrăcăminte de către clienți, în trimestrul al doilea, afirmând săptămâna trecută că vânzările nete au scăzut cu 8% față de aceeași perioadă a anului anterior, până la 3,86 miliarde de dolari, scrie News.ro.
La începutul acestei luni, directorii giganților americani Walmart și Target au oferit reduceri mari de prețuri la îmbrăcăminte.
Reducerile mari de prețuri la articole de îmbrăcăminte, în special la Old Navy, au afectat marjele companiei. Magazinele Old Navy nu au reușit să vândă anumite mărimi și stiluri, în timp ce Gap s-a luptat cu dezechilibrele în cazul unor mixuri articole, inclusiv ”topuri și pantaloni scurți casual”, a spus O’Connell.