spot_img
luni, 22 decembrie, 2025
3.3 C
București

Spania obligă companiile să nu țină clienții mai mult de 3 minute pe linia telefonică și nu să mai utilizeze chatboți

Guvernul spaniol a aprobat un proiect de lege menit a îmbunătăți serviciul de asistență clienți al companiilor și pentru a reduce la trei minute timpul de așteptare pe linia telefonică, a anunțat marți ministrul spaniol pentru drepturile consumatorilor, Alberto Garzón, într-o conferință de presă, conform Reuters.

De asemenea, proiectul oferă consumatorilor dreptul de a fi consiliați de o persoană, și nu de un chatbot și va forța companiile de utilități să răspundă la reclamațiile clienților în termen de două ore, a precizat ministrul. „Timpii de așteptare, practic infiniți, s-au încheiat”, a declarat Garzón.

Hot this week

Topics

Mai mult

    Nicușor desființat de unul din susținătorii săi: CATASTROFĂ

    Sorin Ioniță, președintele Expert Forum, un susținător al lui...

    „Frații” lui Bolo dau atacul la B in presa trumpistă

    Acum cîteva zile presa a relatat că magnații suedezo-români Ioan și...

    Nicușor calcă statul de drept in picioare. REACȚIE DE LA VÂRFUL CSM

    Judecătorul Alin Ene, membru în Consiliul Superior al Magistraturii,...

    Pe cine consideră Trump omul cheie in negocierile pentru Ucraina

    Președintele american Donald Trump se bazează pe ginerele său,...

    Prietenul lui Zele cu wc-urile de aur găsit in Israel

    Jurnaliștii l-au găsit pe omul de afaceri ucraineanTimur Mindich...

    92% dintre maghiarii din Transilvania au încredere in Viktor Orbán

    În rândul maghiarilor din Transilvania, Viktor Orbán este cel...

    Articole relationate

    Categorii populare