spot_img
luni, 22 decembrie, 2025
3.9 C
București

Am cheltuit 30 milioane de euro pe brandul din țară, dar nu îl folosim

Ministrul Turismului, Constantin Daniel Cadariu, afirmă că brandul de ţară – frunza – este în continuare în vigoare, însă „nu este folosit aproape deloc”. Brandul stabilit pe vremea când Elena Udrea era ministru al Turismului a costat 30 de milioane de euro. 

„Este în vigoare. S-au cheltuit acum 10-12 ani 30 de milioane de euro, bani europeni. Este în proprietatea ministerului, stă nefolosit de atunci. (..) Nu e folosit aproape deloc”, a declarat ministrul Turismului, Constantin Daniel Cadariu, marţi seară, la TVR. 

Hot this week

Topics

Mai mult

    Nicușor desființat de unul din susținătorii săi: CATASTROFĂ

    Sorin Ioniță, președintele Expert Forum, un susținător al lui...

    „Frații” lui Bolo dau atacul la B in presa trumpistă

    Acum cîteva zile presa a relatat că magnații suedezo-români Ioan și...

    Nicușor calcă statul de drept in picioare. REACȚIE DE LA VÂRFUL CSM

    Judecătorul Alin Ene, membru în Consiliul Superior al Magistraturii,...

    Pe cine consideră Trump omul cheie in negocierile pentru Ucraina

    Președintele american Donald Trump se bazează pe ginerele său,...

    Prietenul lui Zele cu wc-urile de aur găsit in Israel

    Jurnaliștii l-au găsit pe omul de afaceri ucraineanTimur Mindich...

    92% dintre maghiarii din Transilvania au încredere in Viktor Orbán

    În rândul maghiarilor din Transilvania, Viktor Orbán este cel...

    Articole relationate

    Categorii populare