spot_img
4 C
București
joi, decembrie 19, 2024
AcasăAnalizeDirector of Operations Nordis Group: Surpriza mea când m-am alăturat echipei Nordis a...

Director of Operations Nordis Group: Surpriza mea când m-am alăturat echipei Nordis a fost să găsesc o mașinărie de marketing și vânzări foarte bine pusă la punct, cu niște sisteme de IT pe care nu m-aș fi gândit să le vad în real estate

-

Cu pași repezi, tehnologia își face loc și în industria de imobiliare. Softuri de interacțiune cu clienții, platforme care integrează diverse servicii, concepte de smart home și IoT (Internet of Things) sunt doar câteva dintre instrumentele implementate de Nordis Group, dezvoltator specializat în ansambluri hoteliere și rezidențiale, pentru digitalizarea operațiunilor.  

- Reclama -

„Surpriza mea când m-am alăturat echipei Nordis a fost să găsesc o mașinărie de marketing și vânzări foarte bine pusă la punct, cu niște sisteme de IT pe care nu m-aș fi gândit să le vad în real estate”, a spus, la PROFIT NEWS TV, Răzvan Botezatu, Director of Operations Nordis Group.

- Advertisement -

Nordis Group a implementat diverse tehnologii de-a lungul anilor pentru eficientizarea operațiunilor, iar în momentul de față lucrează la un portal prin care clienții săi își vor putea accesa portofoliul de investiții online.  „Clienții vor putea să vadă ce au cumpărat, cât au plătit, și să primească oferte și informații noi despre proprietate. (…) O altă parte a tehnologiei este cum interacționez cu proprietatea, aici ne-am uitat în piață la cele mai bune soluții. Și ne-am gândit care ar fi două tipuri de tehnologii pe care oamenii le-ar vrea acasă. Unul este de tip smart home, iar celălat de tip IoT. Vom avea elemente de smart home în toate ansamblurile noastre”, adaugă acesta.

În plus, dezvoltatorul imobiliar și-a proiectat toate ansamblurile astfel încât tehnologia folosită să poată fi upgradată atunci când situația o impune.  „Tehnologia va rămâne pentru ca ea va da viață clădirilor. (…) Dacă noi dezvoltăm ceva pentru Nordis, lucrul acesta devine un standard pe piață. Practic, ajutăm la progresul pieței de real estate. (…) În real estate contează foarte mult contactul uman. Este vorba de a transmite încredere. Și atunci, a trebuit să balansăm cu mare grijă tehnologia cu interacțiunea umană”, afirmă Botezatu.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
- Advertisment -spot_img
spot_img