Două pagini de Facebook şi o pagină de Instagram, achiziţionate de Serviciul Public de Întreţinere şi Gospodărire Municipală Deva, împreună cu domeniile lor web aflate în lucru, au costat administraţia locală din Deva aproape 30.000 de euro, scrie adevarul.ro.
Primarul Devei este liberalul Florin Oancea.
Astfel, Serviciul Public de Întreţinere şi Gospodărire Municipală Deva a achiziţionat cu 44.500 lei pagina de Facebook „Deva24live” şi un site aflat în lucru, cu acelaşi nume. „Pagina de Facebook Deva24live – 20.000 urmăritori + domeniu web www.deva24live.com adresa mail dedicată, necesară pentru promovarea turistică a municipiului Deva, prin care sa crească numărul de turişti vizitatori. Punerea în valoare a potenţialului zonei, promovarea imaginii reale a Cetăţii Deva şi implicit a oraşului, prezentarea unor pachete turistice, promovarea în mediul online prin intermediul social media”, se arată în descrierea achiziţiei.
Acelaşi serviciu din cadrul primăriei a achiziţionat, cu 45.500 de lei, pagina de Facebook „Devafrumoasă” şi domeniul de web cu un nume similar, un site cu o singură postare. „Pagina Facebook DevaFrumoasa, urmăritori – 11.700 + domeniu web www.devafrumoasa.ro + domeniu web www.devafrumoasa.com + domeniu web www.devafrumoasa.org adresa mail dedicată necesară pentru promovarea turistică a municipiului Deva, prin care sa crească numărul de turişti vizitatori. Punerea în valoare a potenţialului zonei, promovarea imaginii reale a Cetăţii Deva şi implicit a oraşului, prezentarea unor pachete turistice, promovarea în mediul online prin intermediul social media”, se arată în prezentarea achiziţiei. SPIGM Deva a mai plătit 45.500 de lei pentru o pagina de Instagram visitdeva şi site-urile alocate acesteia, încă nefuncţionale.
„Pagina Instagram visit_deva, cu 1.500 urmăritori + domeniu web www.visitdeva.net + domeniu web www.visitdeva.org necesară adresa de mail dedicată acesteia, necesară pentru promovarea turistică a municipiului Deva, prin care sa crească numărul de turişti vizitatori. Punerea în valoare a potenţialului zonei, promovarea imaginii reale a Cetăţii Deva şi implicit a oraşului, prezentarea unor pachete turistice, promovarea în mediul online prin intermediul social media”, se arată în prezentarea achiziţiei.